《蘋果日報》圖片

句句金

句句金

2012年10月19日 ~~ 第899期 忽然1周

黎芷珊接受專訪時,被問到點解拍親拖差唔多都係姊弟戀?佢笑住答:
我係貪靚仔,靚仔一定係後生仔嘛,我條命又 OK,靚仔又 OK我!
絕對贊同兼欣賞芷珊姐姐!邊有人唔鍾意靚仔㗎?如果靚仔 OK我,媽咪姐都十分極之咁 OK㗎!




最近林峯要去橫店趕拍葉璇投資嘅武打古裝劇,被問到擔唔擔心又傳緋聞,佢就咁話:
驚我緋聞表唔夠 full咩,吖,應該唔係呢個 full,而係『枯』先啱。
嘩,林公子你咁講,即係話葉璇會令你「枯」啫!小心得罪「米飯班主」喎。 


台灣《蘋果日報》圖片

早前,周杰倫帶小女友昆凌同阿媽一齊睇戲,散場時遇到追訪,佢刻意急煞車又衝紅燈撇記者。周生日前就咁解釋:
這次行為對社會的確有壞示範,自己本來就容易衝動,沒打他(記者)
算不錯了。
阿周杰倫先生,咁嘅行為分分鐘搞出人命,衝動並唔係大晒嘅! 




冇見一輪嘅陳松伶又現身電視城做表演嘉賓,自爆因身材肥胖,所以全日無食嘢,佢仲話:
唔驚餓暈,最怕醜樣到暈。
講得好有道理呀!之不過,睇松松姐姐嘅身形,絕食一日都幫唔到幾多喎。 




有報道話諸葛紫岐老公薛嘉麟喺 Neway失勢,佢就咁樣解畫:
屋企冇人燉冬菇,炆好味啲,老公好忙,少見面,我俾人影到自己睇戲,好淒涼。
媽咪姐唔係大廚,唔敢講冬菇係咪要炆先好味!但就好肯定,適當時候講少兩句嗰啲,先係好老婆囉。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()