小特搜

港姐百寶袋

2012年10月19日 ~~ 第899期 忽然1周

各大牌子每季都會出 It bag,女星們往往爭相使用,藉以成為潮流指標。不過,對於應屆三甲港姐,手袋講求「實用性」之餘,內裏的物品亦可謂千奇百趣。

張名雅隨身藥品




「白花油、膠布、 hand cream及使立消係必備嘅。蚊叮、頭暈就一定要有白花油。另外成日着高跟鞋會刮腳,所以膠布唔少得。為咗靚啲,我袋埋雙眼皮膠紙出街,因為好難搵人借到。」 

朱千雪糖果頂肚餓


「 MP3已經用 咗三年,做 gym時可以唔帶電話都有歌聽。糖果係用嚟補充體力,因為我比較易攰。而髮夾同橡筋圈係因為自己平時少化妝,方便我束起頭髮就可以出街。」





黃心穎壓驚利是


「叉電器係必帶的,因為電話無電好唔方便。另外,銀包內有利是,儲 咗四年,係我生日時父母俾我嘅,有『壓驚』作用,我都唔捨得用。」





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()