勸師傅信耶穌
篤信基督嘅鍾舒漫近年熱心傳教,啱啱同王祖藍、高皓正去咗馬拉做福音演唱會,今個月中拍福音電影,仲話想出福音大碟㖭。

媽咪姐

鍾舒漫挑吳佩孚機

2012年10月19日 ~~ 第899期 忽然1周

媽咪姐人面廣, facebook嘅朋友 list真係水蛇春咁長,仲長加長有!不過,最近上 fb就見到風水師吳佩孚公開話,唔再同鍾舒漫( Sherman)做 friend,仲 delete咗佢㖭!原因係 Sherman向拜太上老君嘅吳佩孚傳福音,令吳師傅感覺俾人挑釁。

話時話,真係估唔到鍾舒漫同吳佩孚係 friend喎。媽咪姐即刻打俾吳師傅問問,佢就咁話:「我同 Sherman係 fb嘅 friend,平日好少見。其實我好欣賞佢嘅歌,個人又靚女。不過 Sherman個人迷咗!所以我依家都唔聽佢啲歌。佢明知我做邊行,但就 send傳教訊息去我個 inbox,又話有啲嘢係異端。可能佢係一番好意,但你話咁係咪挑戰呢?」稍安毋躁,等媽咪姐講句公道說話,做人應該互相包容嘅,點都好,以和為貴!


facebook反面






周一( 15日)吳佩孚喺 fb貼文,公開話 delete咗向佢傳教嘅鍾舒漫,好快就有三百幾個 friend話 like。後來吳師傅就留言補充,話今次係有人挑戰,同耶穌同上帝無關,好識做人。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()