跟得女友影相留念
沈卓盈與有米男友 Raymond愛得痴纏,拍拖三個月未夠就做「跟得女友」。上周五( 23日)跟去大馬飲喜酒,沈卓盈更不時為男友影低其靚仔 look留念。

娛聞樂

搶贏楊秀惠 沈卓盈箝實男友去飲

2012年11月30日 ~~ 第905期 忽然1周

11月娛樂圈喜事重重,繼早前霍啟剛郭晶晶結束愛情長跑、盈盈樂樂「奉女成婚」,杜德偉、李璨琛都做老襯。上周五( 23日)莊思敏大馬拿督父親趁好日子娶新抱,排場勁不在講,出席賓客更是多不勝數。
一對新人在馬來西亞舉行婚禮,除了莊氏孖女莊思明與莊思華帶埋男友出席外,沈卓盈亦拖住拍拖兩個多月的金融闊少麥偉汶( Raymond),在席上形影不離。
搶贏楊秀惠男友,沈卓盈一於箝實筍盤,公告全世界自己已經坐正。




我要揀最好嘅!(真實對白)


佢 哋 啲 嘢唔關我事!(真實對白)

黐影大合照




大馬拿督莊寶娶新抱,莊思明同莊思華呢對孖妹都帶埋另一半出席,只有大家姐莊思敏形單隻影。沈卓盈都成功攝到位同主人家影大合照,唔知仲以為佢 哋係一家人。

左起: Raymond Mak,沈卓盈,拿督夫人,拿督莊寶,新娘子,新郎莊順勝,大家姐莊思敏,細孖莊思明,細孖男友 Daniel,大孖莊思華,大孖男友告東尼之子 Sean 

攬實男友




男朋友去飲帶埋自己梗係威威啦,沈卓盈仲唔黐到實以示主權咩?女朋友咁嗲, Raymond都好受落。 

莊思敏胞弟、拿督之子莊順勝於上周五( 23日)在老家馬來西亞筵開五十席舉行婚宴,除了大馬皇室賞面出席,就連當地政商名人、藝人都前往祝賀。「莊家三姊妹」莊思敏、莊思明與莊思華盛裝現身,一早在場內滿場飛招呼賓客。

宣示主權


沈卓盈與莊家本來大纜都扯唔埋,成為席上客的她亦略嫌突兀。據知情者表示:「因為沈卓盈男友 Raymond同莊家好熟,又係莊思明契哥,請佢去飲好合理。但沈卓盈同莊氏姊妹本身唔熟,佢都係跟男友去咋!其實佢 哋拍 咗拖冇耐, Raymond去邊佢都跟到實 㗎啦!」
原本跟機師男友 Simon拍拖的沈卓盈,今年 9月經好友徐淑敏的穿針引線下,認識當時楊秀惠的男友、金融闊少 Raymond Mak,二人發展迅速,楊秀惠即時被飛。有指拍拖一個月,沈卓盈已搬入了男友市值逾億的禮頓山豪宅。雖然 Raymond外形花弗,但沈卓盈自有一套箍仔心得,「佢知道 Raymond唔想咁高調,所以平時唔會同記者主動提起男友,不過私底下 嘅朋友聚會,佢就次次都要孖公仔出席。本來 Raymond今次諗住自己一個去大馬飲,但沈卓盈出嗲功叫男朋友帶埋佢去,順便識埋 Raymond嗰邊 啲朋友。」
大馬拿督有頭有面,喜宴上賓客可謂川流不息,席間沈卓盈與男友形影不離,正印女友地位真係坐定粒六!除了齊齊與主人家影合照外,沈卓盈更行到邊都拖實男友, Raymond亦大方向朋友介紹沈卓盈,哄得女方心花怒放。沈卓盈咁進取,又已屆適婚年齡,看來遲早行逼婚呢一步。記者致電沈卓盈,對於上周五去大馬做跟得女友,她說:「係呀!我跟男友去,本身同一對新人唔太熟。(係咪認定 Raymond係真命天子?)拍咗幾個月,睇定啲先啦!佢人品 OK!結婚係一生一世,我要揀到最好。」

去年甜蜜逛超市




金融才俊 Raymond,係名測量師之子,家族身家過億,絕對係城中筍盤。去年 10月 Raymond被拍到與舊愛楊秀惠齊齊行超市,當時兩人恩愛非常,達到談婚論嫁階段。 

撞姊妹裙




由於新郎哥有 30個兄弟,所以「莊氏三姊妹」都要做無間道充當姊妹。專登飛去大馬出席婚禮的港姐陳庭欣(右二)雖然只係座上客,但居然同班姊妹撞衫,果然同莊氏姊妹夠 friend! 

莊思明拖男友見家長




哥哥結婚擺酒,莊思明帶埋德越混血兒男友 Daniel見家長, Daniel好識做執到正一正,希望俾個好印象拿督。 

莊思敏榮升「大姑奶」




身為大家姐的莊思敏都有份飲茶,佢送 咗對卡地亞腕錶俾細佬同弟婦。飲過呢杯新抱茶,莊思敏正式榮升做「大姑奶」! 

過百萬婚宴


大馬拿督莊寶娶新抱當然隆重其事,莊家豪擲過百萬在當地的君悅酒店筵開 50席,認真架勢!之後仲 喺大馬最新最大的 club搞 after party狂歡,玩到大家都唔捨得走。





楊秀惠急劃清界線


輸家楊秀惠在電話中聽到前度與女友沈卓盈打得火熱,酸溜溜的不欲多說:「佢哋依家 啲 嘢關我咩事?唔關我事我唔想講!」語畢便急急掛線,似乎極力希望劃清界線。

野心花旦


28歲沈卓盈一向是機會主義者, 02年加入無 綫任主持及拍劇, 09年憑《古靈精探 B》飾演 Icy姐姐一角為人熟悉。現已躋身無綫二線花旦的她,由於肯搏肯露,深受客戶歡迎,無綫亦非常器重她,台慶劇《名媛望族》及拍攝中的《衝上雲霄 2》她都有份參與演出。事業上肯露肯搏,感情上亦相當進取。


去年沈卓盈與機師男友 Simon打風都打唔甩,點知分手後火速與金融才俊 Raymond撻 着。


沈卓盈每次出席公開活動,定必性感打扮去到盡,仲不時同客戶 social,咁識做,當然特別受男士歡迎。

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()