自嘲樣醜,胸細兼似人妖的張暖雅,在回應微博及整容事件,表示只係小事,並唔介意其他人點講,仲話:「乜我整過自己都唔知?」

搜尋氣

《向西》性女張暖雅我真係好醜

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

因為一套《一路向西》,人人話張暖雅夠晒醜,她卻因醜「成名」,她曾在活動中唔怕醜直言:「 𠵱家成日俾人話醜似人妖……我都想識個整容醫生……」
已經 28歲的她,原籍山東威海,來港只 5個月,簽約經理人做李蘊師妹,已拍了《喜愛夜蒲 2》和《一路向西》。
早前網上更有密集式的起底攻擊,醜樣、整容、隆胸配合舊照洗版式出招,但張暖雅冇有怕,原來她曾在內地遇人不淑遭騙財騙色,難得可以來港重新開始,她說:「將來發生乜事都唔怕!」靚女做唔成,一於賣醜!

互動片段

堅稱冇加工



其實我真係好醜,面又長、胸又細,仲成個賓妹咁,但唔靚都可以生存,我相信將勤補拙。我唔介意俾人話醜,最緊要係可以喺香港發展,只要有戲拍就得。喺香港工作好愉快,冇人話我係大陸妹,杯葛同嫌棄自己,更加冇受辱。我以前從來冇好好過日子,被男人呃,遇到嘅都係衰人,我條命生得唔好冇得講。但我同自己講要重新開始,唔理將來發生咩事我都唔怕。再恐怖嘅人同事我都遇過, 𠵱家經歷先係最實在。


《一路向西》中張暖雅飾演張建聲女友 Margaret,片中為撩㷫男友搞嘢,不惜邊剝邊自摸。


訪問當日( 19日),有唔少途人竟然認得張暖雅,個個都話「向西女呀!」圖中情侶仲唔介意上鏡同佢影合照添!

我之前喺內地做過 show girl,又做過 marketing,喺上海同我前男友搞酒吧生意,佢唔係有錢人,我識佢時已經生意失敗,爭落好多錢,我做佢擔保人,又賣車又同屋企人借錢,夾埋有成百萬。我好鍾意佢,但我哋拍拖 2年後,佢有第 2個女人,個女人係做夜總會媽媽生。佢冇還過錢畀我,仲同個女人講啲錢俾我攞晒去香港,我真係好嬲。
我全身冇一忽整過!好多人話我整容隆胸,但係如果整完都係咁,都幾失敗。嚟咗香港幾個月,我只係打過一次美白針,嗰次仲要係 sponsor,如果咁都算整,我就認啦!個胸大咗係因為我戴 push-up bra同 nu bra,加呢兩個就夠,就可以整到大!






張暖雅來港後,自稱被前男友的現任女友開微博數臭,多次話佢整容、隆胸及陪客等,更將她 15歲時的舊照放上網,不過睇落張暖雅以前同 𠵱家個樣真係差好遠喎!

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()