FACEweekly

DaDa低俗之後

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

由模露性感、變身演員做《喜愛夜蒲》夜蒲女、到推出散文集《 DaDa Secret 2012》做才女, 23歲的陳靜( DaDa)已經嘗過娛樂圈不同領域,最近更因《低俗喜劇》高收近 3000萬,繼續人氣急升,戲中角色「爆炸糖」有邊個唔識?熱潮過後,這位低俗之后何去何從?

800萬投資的《低俗喜劇》高收,最想多謝哪位?


早前書展推出《 DaDa Secret 2012》後,希望每年出一本,「好想出年記,拍《低》片時有問杜汶澤拍攝心得,佢推介我用 Nikon。」圖為杜汶澤在《低》片為「爆炸糖」拍的黑白照。

唔只要多謝導演彭浩翔,我覺得佢係伯樂,明知我《喜愛夜蒲》演技一般,但也信任我;亦要多謝杜汶澤,教我做內心戲唔好浮誇,要讓自己靜下來演,就算 NG都無鬧我,我覺得好感動。 

早前訪問彭浩翔,說你要 NG近 10次,甚麼令你如此緊張?




哈哈, 6次咋嘛!嗰場拍攝「爆炸」戲分,不過太緊張,正式埋位好尿急,但附近無洗手間,又緊張又急好想喊。阿澤同彭導問我做乜,我話怕阻礙進度所以忍,結果阿澤即刻車我搵洗手間,返來一 take搞掂。 

由模轉當演員,有無後悔當初?




我沒有後悔當模,係入娛樂圈的其中一個踏腳石,性感令我得到注意,才有機繼續發展。 2年半前會得過且過,影完相有錢收就算,但 𠵱家會同經理人傾條路點行,你問我會唔會再拍寫真,我會答唔會,只係好想好想做好一部戲。 

怎樣令自己演技更進步?




未拍《喜愛夜蒲》前,曾拍詹瑞文的《潮性辦公室》,最近問佢教我做戲,不過佢好忙未有時間。我平有時間就會煲碟,最想學習周迅,除了'01的《香港有個荷里活》外,其他她演的戲我都睇晒,最喜歡《畫皮 2》,佢演戲有一種 cool,就算學幾耐都唔會做到。 

最想拍甚麼片?


最想演精神病人,一來未試過,二來好有挑戰性,最有機會演精神病人應該係拍內地鬼片,因為內地拍鬼片的話,一定唔可以講鬼,而要塑造主角有精神病而幻想出來。不過自己好細膽,咁大個都只係睇過《鬼水凶靈》一套鬼片,連貞子都無睇過。

《低俗喜劇》後,將會有甚麼計劃?


DaDa最低俗一件事,是去年內地登台,人有三急在公路解決;最「高尚」一事,是 2年前替雜誌去柬埔寨拍攝,派糖及筆畀山區兒童,「從未見過咁可愛笑容,有機會一定再去。」

來臨會有 3套戲,第一套將於 10月開拍,不過要賣關子先;另外《喜愛夜蒲》會拍內地版,故事亦會是全新,迎合內地尺度不可太性感,可以更有發揮,希望大家繼續支持我啦。 

撰文:陳家豪
攝影:謝耀恆
化妝、髮型: Kayte Fung

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()