面對面

如果命運能選擇  C AllStar

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

改編自重慶深山一段避世忘年戀的《天梯》,無綫拍了成年終於面世。
換成陳豪和張可頤演繹這段戀足半世紀的愛情故事,到底能感動多少人還是未知之數。不過,早在年多前,先知先覺先把《天梯》故事寫成廣東歌的 C AllStar,已經先行用歌聲感動了無數香港人、橫掃了樂壇一共七個歌曲獎項,並且一舉改變了四名成員、四個年輕人的生命。
我們都曾經年少過,但並非每個人年少時都必定無知, 26歲的釗鋒說,為了唱歌他曾經跪求父親成全;同樣 26歲的 On仔,向現實低頭,邊唱歌邊考護士牌,但是同時警惕自己要堅守理想,絕對不吃回頭草再做護士; 22歲沉默寡言的 Jase說,唱歌是自己獨有的溝通方式; 27歲的 King則是心裏一直住了一個她:「我做所有嘢都係為咗有一日可以聽到佢講一句:『我願意!』」
2012年, C AllStar紛紛從大學畢業,畢業生沒有變成失業生,因為他們得到一個改變命運的機會。

最怕蝕本


梁釗鋒(釗鋒)
畢業於城市大學市場營銷學系

要身材沒身材、要靚仔沒靚仔, C AllStar就是四個參加歌唱比賽成為前四強的大學生,膽粗粗逆市出道純屬唱得。其他三個成員都是因為愛所以唱,沒有野心沒有壓力,惟有讀市場學的釗鋒說,計過條數,為了唱歌蝕掉多少,呢一鋪,只准贏不許輸。
「我係屋企獨子,我媽咪就係嗰啲由細到大谷到我行、為讀名校搬屋去中西區住、每日返屋企陪我補習做功課、勁到自己周不時出成份試卷操 fit我嘅虎媽。佢哋對我太大寄望,悉心栽培我入大學,我反而將所有課餘時間攞去參加歌唱比賽,可想而知,父母有幾失望、有幾反對。
「參加歌唱比賽,我唔敢同父母講;上 TVB做節目,我驚到死會俾爹哋媽咪睇到;為咗掩飾歌手正職,我甚至求唱片公司安排一份文職工作畀我,每日朝九晚五但求按時按候畀到家用。為咗唱歌,媽咪話唔畀我再返屋企;為咗唱歌,我試過跪喺爹哋面前同佢講:『我任何事你都可以幫我安排,但係唱歌係我第二生命,你乜都可管,呢樣嘢求吓你唔好管……』我最記得, 2011年 1月 1日,我畀咗兩張叱咤頒獎禮門票爹哋媽咪,佢哋第一次到場、第一次親眼見到我哋攞咗『叱咤樂壇組合』金獎,從此由反對變咗支持,徹底相信我唔係玩玩吓。 

「爹哋媽咪嘅態度雖然有所轉變,但係我冇轉變。佢哋得我呢一粒仔,佢哋喺我身上投資咗幾多我好清楚,我讀市場系,冇人比我更清楚計過條數,為咗唱歌,我放棄咗幾多再升學嘅機會、放棄咗幾多份高薪厚職工作,我真係唔衰得,做呢行,我真係諗住捨棄咗幾多,就一定要攞番幾多!」

我是奇蹟


何建曦( Jase)
畢業於浸會大學文化通識系

Jase是四子裏年紀最小、家境最好的一個,同時亦是說話最少亦最倔的一個。今年剛從浸會大學副學士畢業的他,違抗父命不肯繼續升學,原因是:「唔繼續讀書,我第時未必會後悔,但係放棄呢個做全職歌手嘅機會,我一定會後悔。」
「 C AllStar成軍三年,屋企人就擔心咗我三年。我哋每日錄音出騷去做節目,夜晚十二點收得工已經叫早,第二朝仲要返學考試,全家都驚我捱唔到。終於捱到畢業,老豆想我繼續讀,但係我實在唔想錯過呢個追求夢想嘅機會。
「我屋企第一個鍾意唱歌嘅係家姐,記得小學時媽咪帶我去睇家姐比賽,我已經喺台下話畀自己聽,原來上台對住咁多人唱歌係一件咁型嘅事,開始唱埋一份,校內校外比賽一個都唔會報漏。由輸唱到贏,由俾人噓唱到俾人讚,我諗如果有雞蛋喺手,我由細到大都唔知俾人掉過幾多次……終於唱到今時今日,有唱片有演唱會,唱到阿媽當我係光榮,所有大小表演商場騷佢一定會到場支持,仲 set埋〈天梯〉做電話鈴聲,逢人就話呢個係佢個仔。
「以前唱歌純粹因為自己鍾意,揀邊首歌用邊種唱法,係為咗滿足自己、自 high咋嘛。直到有一次唱完,有個歌迷話聽到另一個我,聽得出我有啲嘢想講,我開始覺得唱歌嘅意義唔係滿足自己咁簡單。我唔鍾意講嘢,但係唱歌原來可以係一種同人交流溝通嘅方法,唱歌可以令人哋刮目相看、可以令自己有影響力,試問讀書或者其他工作又點會得到呢種滿足感?」 

無路可退


陳健安( On仔)
畢業於理工大學護理學院

就在今年暑假前, On仔剛剛成功考獲護士牌,還開玩笑說,將來樂壇冇得撈,起碼可以撈回護士老本行,唔怕冇飯開。實情, On仔踢波踢進過港隊,後路唔只做一個護士,不過,正是因為有得選擇, On仔說,更不能吃回頭草。
「我喺屯門公屋長大,爸爸做過海鮮、做過搬運,養大我哋七兄弟姊妹。我屋企比釗鋒屋企熱鬧得多,一家九口連房都冇間過,永遠都咁嘈。阿 King又係獨仔,最恨有家姐,我有晒佢想要嘅嘢,有成三個家姐。
「我係孻仔,同最大個阿哥差十幾年,全家最得寵係我,個個家姐阿哥鍾意做乜都帶埋我一齊做,次次學校有勞作功課,個個人連老豆都搶住嚟做,所以全屋我最幸福、最自由,我亦因此最多興趣。阿媽乜都畀我做,唯一要求係唔好作奸犯科,阿哥家姐亦都全力支持,希望佢哋追求唔到嘅夢想可以由我實現,對我嚟講,唱歌最大滿足感係,阿爸阿媽以我為榮,兩個手機鈴聲都叫家姐幫佢哋轉做我唱嘅歌。 C AllStar開騷、出碟,六個家姐阿哥搶住撲飛買碟、喺 facebook share畀班 friend,然後好自豪話畀人聽:『嗰個係我細佬!』
「我覺得 C AllStar係個奇蹟,四個仔,唔夠高、又唔夠好樣,唱歌都係 ok咋嘛,竟然都俾我哋行到第三年。講就話我有路可退,大不了咪唔唱歌去做護士囉,但係我偏偏好倔,想呢個奇蹟延續落去,所以我成日提醒自己,有幾厭惡護士份工、又有幾享受唱歌,就係因為有得揀,我一定唔要行番轉頭。」 




成名作〈天梯〉至今已錄得六百多萬點擊,不過無 綫電視劇版主題曲搵自己友胡鴻鈞主唱,激嬲不少〈天梯〉粉絲。


上週五( 21日),既是 C AllStar新專輯發布日、也是演唱會門票首發日, 11月 24日, C AllStar將在九龍灣展貿舉行演唱會。


11年 1月 1日, C AllStar在《叱咤樂壇頒獎禮》上獲得「生力軍」金獎,主唱釗鋒說,坐在觀眾席的父母因此從反對變支持自己做歌手。《蘋果日報》圖片


C AllStar連續兩年出書,講 80後如何看時代曲,講時代曲如何影響自己成長。

預咗被噓


吳崇銘( King)
畢業於廣州私立華聯學院音樂系

同樣賣實力的 At 17曾經說過,初出道時一上台就被觀眾柴台:「好樣衰呀!」 King說 C AllStar四子都有自知之明,第一天上台就預了會有噓聲會被喝倒采,不過當同年出道的 boy band Pan4a和 Square都不知所蹤,而 C AllStar還站在台上時,他們開始相信實力原來在香港樂壇行得通。
「唱片公司同我哋四個都一樣,第一日走出嚟就預咗俾人噓、預咗俾人話我哋又矮又唔靚仔唔知乜水。所以第一日我哋就打定輸數,我哋四個唔會 chok、唔使着高踭鞋,係點就點。事實證明,呢一行搞咁多花臣冇用㗎,包裝得再漂亮,冇餡乜都冇用,肯用心做,就一定唔會衰得去邊。
「其他幾個拍檔都話我係嗰種泰山崩於前而不變既人,其實我都有啲嘢好在乎。唔知係唔係個個人都有一個人,神聖不可侵犯一直擺喺心裏面。我有呀……已經兩三年啦,佢唔知,而我亦都唔想畀佢知。有時嗰個人愈係重要,我就愈係唔想出手。我唔急於一時畀佢知我嘅心意,但係我呢幾年嘅努力,某程度上都係為咗得到佢嘅肯定,有朝一日,我要佢肯定咁話畀我聽:『我願意。』」 




講挫折, C AllStar說最難過的就是初入行時在行人專用區獻唱,身水身汗零觀眾的日子。


去年尾四子跟着 DJ謝茜嘉去內蒙古拍攝旅遊特輯,都說做歌星能滿足自己又能滿足別人;還能見多識廣是份優差。

年少不知


四個八十後少年,因為一首唱五十年忘年戀的歌而成名,我不禁問,小朋友真懂甚麼是愛情嗎?
釗鋒說:「曾經同一個女仔三分三合,次次都係因為佢有第三者,仲要次次個第三者都唔同,明知戇居,但都係覺得冇咗佢唔得。」
On仔說:「有一次一段愛情無疾而終,我覺得好傷……(一齊幾耐?)個幾月……」
Jase說:「我公私分得好清楚,你哋喺街度撞到我拖手,我都唔會認自己有拍拖㗎……」
四個人當中,阿 King放在心裏兩三年的那個女神最讓我詫異,不過路還很長,風波會有很多,希望將來有一天,他們都會記得,自己那些年少不知愁滋味的歲月。


釗鋒


Jase


King


On仔

緊貼 K-pop潮流,請即 Like FACE K-pop官方 facebook專頁:
FACE K-pop 

撰文:朱小博
攝影:范仲良
化妝: Moe@jess-up、 Lolaco@jess-up
服裝: adlib

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()