So Comment

300分點心 名苑

2012年12月07日 ~~ 第906期 飲食男女

去邊度飲茶呀?
唔識答,因為香港愈來愈少飲茶食好點心的地方。我常答:「去澳門呀!葡京最好!」
不過最近有個意外收穫。唔覺意朋友約了去名苑。

着數


那天星期六,拍完嘢大概兩點半, call朋友食晏,剛巧他們在名苑,於是由中環急急腳去灣仔。心裏沒有甚麼期望,只想聊聊天,醫醫肚。一坐低便問朋友好唔好食,原來他們都未起筷。不過先話畀我知原來星期六、日和紅日 2pm-4pm係 8折,我仲話生意難做,我問經理,原來平日 2pm後,很多點心有特價,仲平過 8折,不過平極都冇用吖,如果唔好食,請都唔去啦!係咪?

食物


第一樣食的是 BB鴿$38,燒得一點都唔乾,頗 juicy,並且相當好味。

跟住食了一嚿豬腳薑的豬腳。我覺得味道可以酸多一點,濃少許更好,但豬腳好化,我食骨時,大力吸下去吸到啲骨髓,正!

炸兩的汁亦調校得很好,不太鹹亦夠甜味。

各樣點心都唔錯,不過當蝦餃一到時,先先有點失望,因為又係大蝦餃。我常說大家都唔明白食蝦餃的道理,最重要係千祈唔好趁熱食,要等到啲蝦餃冇煙,啲蝦餃皮開始變實色才夾,這樣才不會黐筷箸。最蠢就係又用筷箸又用羮夾,黐來黐去,爛晒啲皮。而蝦餃最好食就係一啖一隻。這樣,蝦、餃皮和蝦餃裏面有少少汁一齊食先至係食蝦餃。要不然蝦餃太大隻,要咬開,蝦還蝦,皮還皮,有乜好食!畢竟名苑的蝦餃都係太大隻。但係我一咬之後,立即叫朋友食,因為好耐好耐好耐都未食過呢隻蝦餃味——正是我兒時的蝦餃味。好香麻油味。食得我好開心。因為而家啲蝦餃既唔香,皮又韌亦冇蝦味。名苑蝦餃啲皮又係兒時啲蝦餃皮,實白色的!正!大家一定要去試,有 50歲以上的更加要去食吓兒時的蝦餃!

大讚!!!


要大讚嘅係佢哋嘅服務態度, 200分! 1.坐咁耐,我自己未斟過茶,朋友斟過一次,但次次都有侍應嚟加茶。 2.朋友叫豉油,侍應拿了一碟來,她未放低已發現自己可能弄錯了,於是問朋友:「你要的係生抽豉油?」朋友說:「是!」她說:「對不起,我拿了食腸粉的豉油,但我見枱面已經有腸粉豉油,那你一定係要生抽了……」多麼的細心。通常記得拿豉油來已算好彩,就算拿嚟就放低算鬼數,理得你吖。哈,呢位侍應會睇吓你枱面,仲識話自己錯,真難得, 300分! 3.我一路食晏未滿八成客,竟然會自動自覺幫我哋換骨碟。不要忘記,我係 8折時間去,換來的不是 8折招待! 300分!
各位,不要以為因為他們知道我係蘇施黃,朋友告訴我,他們的服務一向都係如此好的!大家真係要學習,學習。
大廚知道我到了,靜靜地問侍應我的反應如何?這是我的答案。
「名苑,大家都要落力支持!」哈哈!

名苑酒家


地址:灣仔軒尼詩道 288號英皇中心 1樓
電話: 2892 0866




蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 

撰文、攝影:蘇施黃

(蘇施黃)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()