【萬千星輝頒獎典禮之壓力爆煲】徐子珊憑《雷霆掃毒》飾演毒后陳家碧,被視為今年視后大熱,當中的一秒輪姦戲,觀眾可能當是笑料,但對子珊而言,卻是這幾年來日積月累的歷練和心血。從前她年少氣盛,碰過釘後才明白到成功並非個人,而是團隊的功勞。今日,子珊渴望奪獎,除了為得到認同,也是向身邊人致謝。

撰文:何慧斯


■徐子珊獲提名台慶頒獎禮最佳女主角,坦言承受無比壓力。
攝影:陳志嵐
髮型:Maggie of kimrobinson
化妝:Karman
形象指導:Patrick Sun
場地提供:Wooloomooloo Prime(The ONE)


■子珊在《雷霆掃毒》中的一秒輪姦戲,惹來網民爭議。電視圖片

憑《雷霆掃毒》毒后陳家碧一角,而被視為今年視后熱門人選的徐子珊,04年奪得港姐冠軍後,隨即加入娛樂圈,雖然期間經歷不少風風雨雨,理應有一套招架功夫,不過子珊坦言今次提名實在為她帶來前所未有的壓力。

 

純為工作夥伴而戰

子珊說:「你問我係咪想得到認同,我當然想,每個人咁辛苦捱咗咁多年,每一次都好努力為咗角色而付出,獎項只係其中一樣,但係我好怕人哋話我爭嘢,我明白乜嘢叫良性競爭,對我嚟講只係想演好角色,有得揀我唔想參與太多令到我唔舒服嘅嘢囉,我反而希望身邊幫我嘅人得到認同。如果真係得到獎,我嘅功勞只係一部份,所以對我嚟講更加大壓力,我唔想令身邊嘅朋友失望,呢個係壓力嘅一部份,而且我又只有啲恐懼炒作,又話我去爭,我知呢啲嘢都係我控制唔到。」

距離台慶頒獎禮的日子越來越近,笑稱子珊要有心理準備,她笑說:「我覺得我要心理輔導,唔知今年係好彩定唔好彩,啲時間都好準,率先擺咗好多壓力喺我身上,好嘅係身邊有好多朋友支持我,好感激,我會努力盡量去做,fans都好努力去幫我宣傳谷人氣,就算我唔得獎都要多謝佢哋。」


■林峯和子珊合演劇集《雷霆掃毒》,未知能否為她帶來獎項?劇照


■子珊04年膺港姐冠軍後隨即加入娛圈,經歷不少風雨。

印象中的子珊很有主見,難免在待人接物方面產生不少問題,是非閒言自然極速散播,不過,眼前的子珊似乎多了不少顧忌,她有感而發地說:「以前年少氣盛,覺得自己乜嘢都做到,我得到某啲嘢,係因為我得,慢慢你會發覺好多嘢都係錯,好彩嘅係沿途有人話你聽咁做係唔啱,碰過釘、遇到挫折之後,知道自己不足喺邊度。?家大個咗,知道你嘅嘢係人哋畀你,尤其喺娛樂圈,你知道唔係自己一個人行,一定係身邊嘅人陪你一齊行。?家我得到嘅嘢,唔係因為我得,係因為身邊嘅人幫我,呢個差好遠。」


■珍惜粉絲支持,子珊想得獎答謝他們。資料圖片

豐收年買千呎豪宅

問子珊有否試過迷失?她坦言:「我唔夠膽咁講,反而覺得係搵到自己,亦都認識自己,你以前會以為好多嘢都識,但原來唔係。事實上好多嘢你原來係做唔到,以前有乜嘢就算唔識都做咗先,但係?家會問人,好彩喺我入行冇耐已經撞到焦頭爛額,而唔係入咗行十年先嚟撞。」

子珊昨日在中環出席活動,不忘向台下來賓拉票,不停叫人投她8號一票爭視后。有指她今年密密搵,賺了800多萬,她說:「冇呀,唔係呀,我怕俾稅局追稅呀。」但她直認11至12月接了二十項工作,之後更有廣告,一直忙到新年:「今年的確幾好,豐收年,我想買樓,不過係獎勵媽咪,佢遲啲會返香港住,帶埋啲孫,所以要買一千呎先夠。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()