未婚的楊思琦二月於美國順產誕下女兒楊卓穎(Krystal)後,隨即與經手人吳帥劃清界線,宣布做單親媽咪。要獨力撫養女兒,坐完月火速返港,四圍撈搵錢,但因撇仔大話妹形象未甩清,被廣告客戶嫌形象唔夠健康,連想拍無綫劇,都冇監製肯用。上星期,無綫安排楊思琦到廣州為「長隆水上樂園」拍特備節目,捱足四日三夜,得六千蚊落袋。生完兩個多月,身體及狀態均未完全復元的楊思琦,谷奶、粗腰兼巨躉,但仍要著住泳衣跑來跑去,落水濕身,辛苦賺奶粉錢。

 

剝衫賣肉
「賤爸爸」吳帥拋妻棄女,親生女兒生活費一個仙都唔俾,「單親媽咪」楊思琦唯有靠自己,今年二月在美國順利誕下女兒楊卓穎,一坐完月,就急不及待返香港復工搵食。復出頭炮,出席大埔超級城活動收五萬元酬勞,比以前的騷價高二萬,但無以為繼,就算減價至萬五,依然無人吼唔發市。上星期二(四月廿四日),楊思琦終於經無綫安排,與敖嘉年、蔡慧欣及袁嘉敏等,到廣州為「長隆水上樂園」拍攝一個半小時特備節目。產後僅有兩個半月,楊思琦身體根本未完全復元,導演亦體諒,較刺激的遊戲,她一概免役,全體女藝員由頭到尾都是比堅尼泳衣出鏡,楊思琦亦獲厚待,大部分時間都可以著T恤短褲。不過,楊思琦亦難逃落水濕身,工作人員要求她除去T恤,即使唔多願意,但楊思琦最後吸一啖大氣,剝走T恤,露出粉紅色一件頭泳衣;由於餵人奶關係,楊思琦上圍由未生前34C谷大至36E,加上不時要跑來跑去,顯得十分「動盪」。心口谷奶外,楊思琦亦明顯未完全收身,腰粗兼有小肚腩,下盤亦相當壯闊,行路亦有八字腳情況出現。其間,楊思琦同敖嘉年、魏焌皓一齊玩「巨蟒滑道」,穿住水泡由高處衝落水,因為要拍攝不同角度,前後試玩三次,衝到全身濕透。

寒氣入經脈
根據星級醫生余浩成中醫師指,婦女產前身體極熱,產後則畏寒,身體積藏大量瘀血及濕氣,需要長期調理,坐完月即落水,若寒氣未除,是大忌。因為寒氣會入侵經脈,將來手尾會很長。若長期積藏寒氣,婦女容易周身骨痛,患陰道炎、膀胱炎、盆腔炎及子宮肌瘤的風險亦會提高,而積聚瘀血,更會使婦女容易患上腫瘤。至於婦產科西醫則表示:「順產的婦女基本上復元較快,但最重要視乎產婦本身有冇貧血,同生產時流血流得多唔多,通常有貧血嘅孕婦康復會較慢。」一般孕婦生產後的康復期起碼一個月,但產後如果做太劇烈的運動,最壞情況,有可能會令傷口再次爆開。

落寞自閉
面對鏡頭,楊思琦全程笑騎騎,但當不需要埋位,她便自己行埋一邊,或坐在高爾夫球車上,落埋布簾,只偶然同較相熟的敖嘉年傾幾句,表現孤僻。「冇見思琦一排,佢變咗好多,冇以前咁開朗,成日唔出聲企埋一邊,撩佢傾偈都淨係講兩句,好似好怕人咁,我諗嗰件事(吳帥拋妻棄女)對佢傷害好深!」其中一名工作人 員說。早前樂易玲亦公開大爆,懷疑楊思琦患有產後抑鬱症,經常匿埋屋企抗拒見人,情緒又不穩定,更加拒絕去睇醫生接受治療。今次離港開工四日三夜,要剝衫晒肉又由頭濕到落腳,但楊思琦實際只有六千蚊進賬。「其實思琦原本都唔想做呢個節目,但樂小姐(樂易玲)叫到,佢驚推嘢會令對方唔高興,之後唔再幫佢安排工作,影響收入,唯有照做;好彩之後公司又再安排佢做母親節節目《媽媽真的愛您》,可以賺多一個騷錢(六千元)。」楊思琦身邊人說。


囡囡出世後,楊思琦為了慳錢,主動四圍奶粉、尿片贊助,可惜單親媽媽形象嚇怕贊助商,最終只成功攞到不知名牌子供應清潔棉,更幫人在微博上賣廣告。

搵少使多
楊思琦在無綫的底薪約有三萬五,養女養自己,還有供養已退休的父母,名下仲有三個物業要供,即使出名慳家,但每個月開支超過十萬,對一個單親媽咪來說,擔子絕對唔輕。供樓:清水灣半島低層單位(供廿年計)2.5萬   麗港城高層單位1萬   荔枝角道泓景臺中層單位1.5萬共約5萬父母:(衣食住行基本開支)2萬 B女:奶粉、尿片、醫療券1萬學費:兩個多月大,開始上學前教育課程:5千個人:油、停車場費和一般開支1.5萬生活雜費:水、電、煤加管理費等1.5萬合計:約共11.5萬

被人嫌棄
拍無綫的節目,亦預咗騷錢奀,所以楊思琦最想是接到廣告及商場活動賺快錢,但事與願違,唔少客戶都認為「單親媽咪」形象唔夠幸福健康,所以即使楊思琦願意減價,都無客想用。據知,楊思琦甚至親自出面,搵嬰兒用品及尿片贊助,希望減輕開支,但不少有贊助開藝人的商戶,都礙於她是「單親媽咪」而拒絕。「思琦要面對嘅壓力真係好大,感情徹底輸晒,事業又無起色,最慘係一家都靠佢養,依家自己生埋個女,又有幾層樓要供,經濟方面好吃力;但佢仲要死頂,對住外面嘅人話無事會搞得掂,自己成日喺屋企喊……」楊思琦身邊人說。

急需外援
本週二(五月一日)一早,楊思琦返抵電視城與薛家燕錄影母親節特備節目時,亦坦言養女家庭開銷等使費,支出很大。「而家只係有抹BB pat pat嘅棉花贊助咋,仲有尿片同奶粉用得好快,希望有人sponsor吓啦。雖然有營養師朋友教我食療修身,但最好有纖體廣告拍,有錢收又有人幫我keep。」急於開源節流的楊思琦說。講到產後未完全回復狀態便落水濕身做節目,楊思琦說沒有禁忌,對於登台拍劇出席活動全部有錢搵工作,更加來者不拒,「唔理得咁多啦,有錢搵就要做㗎啦!」十分坦白。

辛苦媽媽
男人靠唔住,圈中亦有不少女星被拋棄,留下子女,要靠自己獨力撫養。

吳綺莉
99年,吳綺莉誕下成龍骨肉後,成龍對女兒一直不聞不問,「小龍女」跟隨母親姓吳,母女之後移居上海,吳綺莉靠兼職做室內設計師獨力撫養女兒,至去年回流香港,復出為無綫主持節目。

薛家燕
有三名子女的薛家燕,95年丈夫突然失蹤,家中失去經濟支柱,情緒低落的她更想過跳樓自殺,捱過最艱難一刻,薛家燕決心與子女過新生活,單方面申請離婚,為供養子女,她復出拍劇、登台、拍廣告、主持電台節目,乜都做齊,近年成立「家燕媽媽藝術中心」,培育下一代。

陳靜儀(Mia)
「模媽」Mia一○年背負「失婚婦人」之名入行做model,自爆中四時意外懷孕並輟學,生下兩子女後,與賣雪糕的前夫離婚,Mia極力爭取子女的撫養權,為賺錢養家,更不惜剝衫入行做模。 ####


粗腰未收晒身的楊思琦,腰圍仍然有一截肥肉,小肚腩現形。


胸盪餵人奶的楊思琦上圍因為谷奶關係,脹到有36E。


楊思琦被工作人員下令剝衫,除剩泳衣埋位,與一眾波女影大合照。


圓躉現場所見,楊思琦行路不時呈八字腳,下盤亦相當肥大。


整個行程,楊思琦甚少同其他人有交談,只是間中同敖嘉年傾偈。


在美國生女僅僅一個月,楊思琦就急不及待抱女回港 賺錢。


之前同吳帥拍拖,楊思琦包食包住兼做司機管接管送,吳帥攞盡着數。


未埋位前,楊思琦孤僻坐埋一角,同其他藝員零交流。後來索性跳上高爾夫球車休息,更拉上布簾。


拍攝期間,楊思琦不時愁眉深鎖,顯得無厘心機。


除了楊思琦,其他一眾女藝員一律三點式拋胸上陣,玩激烈水上遊戲。


上週二,楊思琦不施脂粉出席無綫母親節節目錄影拜神儀式,連太陽眼鏡也來來去去得一個,認真慳家。


楊思琦返港後向樂易玲求救,無綫亦盡力為她工作。


因為要著泳衣出鏡,上廣州前楊思琦密密到美容院做纖體療程。


在九龍城排隊「㩒機」,楊思琦目光呆滯,無厘神氣。


回港個多月,楊思琦只做了一個賺錢商場活動。

arrow
arrow

    tvblife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()