張栢芝任由 Lucas揀玩具,原來他最愛蜘蛛俠。

娛頭

袋霆鋒 8千萬 張栢芝末路救急

2012年07月12日 ~~ 第1166期 香港《壹周刊》

跟謝霆鋒離婚,再度成為新聞人物的張栢芝,妄想被害症又再出現,早前更有人向傳媒投訴,指栢芝吩咐同行助手,用強力電筒照着欲舉機拍照的途人,強光傷及對方眼睛。
影張相都唔得,事業形象全面插水的張栢芝,新戲《影子愛人》香港票房慘收十一萬,為挽救瀕臨末路的事業,栢芝近期忽然變臉,玩親民!日前她帶同兩子到沙田玩具反斗城掃貨,被大班師奶包圍狂影相,統統來者不拒。
票房、民望告急,不過五月跟霆鋒正式離婚的栢芝,早已一筆過收了前夫八千萬生活費,有個大靠山,生活暫時唔使憂。

隨時一拍兩散


連續幾套孭飛電影票房都仆直的張栢芝,剛落畫的新作《影子愛人》再創新低,香港埋單僅收十一萬多,內地亦唔過二千萬人仔,事業全面告急,無工開,索性陪住兩個仔放暑假。
「上套《楊門女將》唔掂之後,栢芝經理人公司 AEG新亞洲娛樂已經要佢低調洗底,形象本來好番啲,點知佢又唔生性,之前同個仔去玩,人哋望佢一眼,就叫助手用強力電筒照人,件事俾人寫出嚟,負面形象愈插愈深, AEG講到明,再咁落去,盞一拍兩散,叫佢自己諗清楚!」栢芝身邊人說。
去年八月,盛傳收五億簽約 AEG的張栢芝,據知已收了近億加盟費首期,而餘下的金額,按原來協議,以分紅制發放,但成為票房毒藥後,五億身價,得個噏字。
「佢一部片嗌千六萬片酬,但票房差到得十幾萬,係蝕到翻唔到身嗰隻,國內班投資者縮晒沙,如果嚟緊佢同章子怡、張東健合作嘅《危險關係》都唔掂,好老實,就算栢芝肯減片酬,都無人敢再搵佢, AEG嗰邊都好頭痛,諗緊方法幫佢補飛!」知情者說。


栢芝細仔 Quintus面頰肥嘟嘟,栢芝頸上亦多了一個小紋身。


栢芝由三個助手加一個保鏢護住,著上兄弟裝的 Lucas同 Quintus不時與場內小朋友傾偈。


栢芝出席上海電影節時一反常態,友善地派 糉給現場觀眾。


大迷信的栢芝,除了拜佛,還會約霆鋒的風水師好友 Mike指點迷津。


六月,張栢芝與經理人等晚膳,發現有人影相,再次以強力電筒射人。



愈跌愈低




同霆鋒開始醞釀離婚,栢芝便全面復出賺錢養仔,去年,以 5億天價加盟 AEG新亞洲娛樂公司,主力拍戲,可惜由她擔正的幾部電影,票房全線仆直,更被網民封為「爛片天后」。

關係勝從前


事業前景渺茫,還好栢芝背後仲有個大靠山。據知,今年五月跟霆鋒正式離婚後,栢芝已一筆過收取了前夫給兩個兒子的八千萬生活費。
「筆錢存咗入兩個仔嘅基金,每個月會攞一定數目做生活費,栢芝無要霆鋒俾贍養費,筆錢主要用嚟保障兩個仔,栢芝唔使擔心教育同生活問題。其實栢芝一直想挽救呢段婚姻,雖然最終都係離婚,但佢同霆鋒關係反而好咗,兩個成日保持聯絡,唔再靠助手做傳聲筒。」
兩個仔的撫養權歸栢芝,但雙方已協議好,霆鋒可以隨時探望兒子。「霆鋒只要有時間,就會上栢芝屋企探兩個仔,因為霆鋒廚藝好, Lucas成日要爹哋煮嘢俾佢食,有時仲會一家人食飯,離婚反而關係好咗好多!」



早前霆鋒帶同兩個兒子外出買雪糕,與栢芝接力湊仔的他,是個緊張老豆。


Quintus睇小白兔睇得入神,栢芝以 iPhone幫囝囝拍下照片。


事業告急,栢芝近日玩親民洗底,在沙田商場內,遇見師奶小朋友影合相都來者不拒。



繼續大迷信


一向出名迷信的栢芝,見無力挽回事業頹勢,唯有求神拜佛。有指她早前到過九龍城的泰佛專門店,邀請泰國高僧到世紀大廈新屋擺放泰佛供奉。
「栢芝一向信泰佛,去年仲一連去咗幾次泰國見師父,點知佢愈唔掂愈迷信,今年四月搬入世紀大廈,就專登間咗間房,搵師父幫佢擺咗個佛壇;另外又水晶又觀音,總之乜嘢助運保平安嘅佢都啱!」
上週一(七月二日),栢芝戴齊水晶和觀音兩大法寶,與 Lucas及 Quintus到沙田玩具反斗城掃玩具,正值七一回歸翌日補假,栢芝唔理人多,在迫滿人的玩具反斗城內穿梭,手抱住 Quintus又拖住大仔 Lucas,身邊還有三個助手及保鏢貼身侍候左右,排場十足。
栢芝抱住 Quintus睇玩具期間, Lucas已經一支箭自己走去揀玩具,紮紮跳的他,狂掃蜘蛛俠及蝙蝠俠模型玩具,栢芝其中一個助手,推着手推車跟住 Lucas,幫手接貨。
已經四歲多的 Lucas與 Quintus著上兄弟裝,一身 Grunge牛仔衫加 Nike波鞋, Lucas的頭髮鏟了幾條青界,潮爆,至於細佬 Quintus,則愈大愈可愛。


近年愈嚟愈瘦的栢芝,一緊張便青筋暴現,精神恍惚。


張栢芝與張東健、章子怡主演的《危險關係》即將上映,經理人公司對該電影寄予厚望。


栢芝主演的《河東獅 II》,戲份竟然與另一女角張馨予差不多,男主角小沈陽則由頭帶到尾。


栢芝細心將囝囝玩具整理好,才坐上車頭座位離開。

母子玩兔


栢芝四月搬入世紀大廈頂樓,即搵風水師在屋內擺放佛壇,全屋更長期拉上窗簾。

俾人踢爆嗌助手用電筒照人,吸取教訓後,栢芝轉做友誼小姐,睇玩具其間,不時有師奶同她揮手,栢芝亦友善打招呼回應,有師奶拖埋小朋友要求合照,她更加笑晒口任影唔嬲,路過的街坊,還大讚栢芝靚女,落區親民行動,的確有用。
掃完玩具,栢芝抱住 Quintus行 竉 物店,幾個助手則拖住 Lucas,先到停車場攞車,入到寵物店, Quintus指住一對白兔仔,非常雀躍,栢芝見囝囝咁開心,即使店內標明不准拍攝,她照攞住 iPhone,幫囝囝與白兔仔合照。
無工開,有錢使,陪住一對寶貝仔,栢芝可以好正常。

Fing錢家族


本身已經大使的張栢芝,仲要俾娘家班親戚當「人肉提款機」。多年來,照起父母及兩個細佬衣、食、住、行,水喉長開。

張栢芝




入行初期,栢芝歌影雙線搵錢能力驚人,搵得多,使得更多,經常換車換樓。愈玩愈大,去年栢芝明知唔夠現金俾首期,仍以 1.28億摸頂買入世紀大廈頂層單位,幾乎搞到撻訂,傳她最終向財務借入五千萬填數。

父親鬍鬚勇




曾欠下巨債的鬍鬚勇,一直靠栢芝接濟。 10年,栢芝科水數百萬讓他開製作公司,但有頭冇尾,鬍鬚勇閒來無事,經常揸住栢芝所送的 Benz,在佐敦麻雀館打躉。

母親 Davies Shally




栢芝媽使慣,有指栢芝每月要俾 50萬給她做家用。 08年,開始進軍飲食界,與男友在西環開設海鮮酒家; 10年又開火鍋店,更先後在跑馬地、大埔、沙田及元朗買入物業。

親細佬張豪龍




早年靠家姐供養不事生產的張豪龍,至近年在滑水界打出名堂,開學校教滑水,終於識搵錢,但平日仍傍實家姐出出入入,吃喝玩樂慳唔少。

同父異母細佬張栢文




終日無所事事,早年獲栢芝打本經營夜場生意,近年又自稱開車行,有家姐照住,栢文經常換車,又試過向家姐攞二百萬購入二手 Bentley,但其實車價只需百二萬,從中食價八十萬,被栢芝揭發,有指他已被全面閂水喉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()