同你吟一吟

有計呂方又換畫

2012年07月12日 ~~ 第1166期 香港《壹周刊》

年初冧掂內地有米 May May,將 fans變女友嘅呂方,新油井俾《壹》仔起晒底,既有富商照顧,仲有個十六歲女。

女友背景不簡單,聲稱唔知咁複雜嘅呂方,強調唔會理會朋友過去。之不過,《壹》仔發覺呂方其實口不對心,身邊已經換咗人。
上星期四(五日),《壹》仔喺金鐘太古廣場巡邏,見到呂方同個長髮女子一齊行街,雖然冇十指緊扣,但二人同著粉紅色衫,襯晒!
見到記者,呂方先是錯愕,跟住耷低頭行快幾步,同行長髮女子亦醒目配合,擰轉面用背脊「得」住鏡頭。唔!五十歲呂方,真係有啲計!


同女伴著晒情侶顏色去街嘅呂方,見到記者嚇一嚇再即時彈開,女伴亦刻意擰轉身避鏡頭。


今年初,呂方掘到新油井 May May,但自從女友被起底後,近月已不見二人於香港見面。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()