Bosco向杏兒發表三年娶妻大計,杏兒則勒令男友搬埋一層,呢對花旦小生配好難打得甩。 
男人出去蒲,絕對要諗清諗楚!趁住女友胡杏兒橫店拍劇,出去蒲咗一晚咁大把嘅黃宗澤就係人辦,Bosco一時貪玩,杏兒已經勁屈價值93萬的新Benz,仲要自爆話係Bosco夜蒲之懲罰!其實胡黃戀不嬲女尊男卑。本刊發現,罰賠車原來只係前菜一碟,今年二月,本來住緊杏兒樓下嘅黃宗澤被勒令搬到同層相鄰單位,全天候實Bosco,想偷走都難。


上週五(8日),胡視后擔大旗嘅劇集《耀舞長安》大結局,男女主角連埋台前幕後齊齊拉隊去灣仔打邊爐睇結局。埋單計數,《耀舞》大結局收視最高34點,算有交代,女主角胡囧就少有咁high,明知慶功宴會放開懷抱暢飲,照自駕到場,風騷至極當住全場記者面展示價值93萬的火紅Benz跑車。

愈住愈近
今年二月,胡杏兒身在橫店三個月拍攝內地劇集《金玉滿堂》,有報道指其男朋友黃宗澤趁機作反,與友人夜蒲,被女包圍來者不拒,飲到凌晨四點酩酊大醉,消息一出,杏兒淡定至極,話要男友賠車道歉。原來賠車並非戲言,只因Bosco除了衰貪玩外,更連胡囧所送的10萬鑽石耳環都遺失。為補鑊,喺2月情人節之前,杏兒已經得到黃宗澤兩份大禮,除了一月登記、價值93萬的跑車外,一向男友住邊搬去邊嘅跟得女友胡杏兒終於得償所願,等到火炭晉名峰住所同層側鄰單位放租,成功爭取黃宗澤搬去一牆之隔的隔籬單位。

30,000蚊住埋隔籬
晉名峰算火炭區內新晉豪宅,胡杏兒跟黄宗澤的愛巢分別面積約1,412呎和1,180呎,雖然話搬上同層平起平座,不過杏兒間屋點都大你200幾呎,死都要威過男友。

2月搬竇

Bosco易惹北妹
港星北上有價,北妹見到更加如螞蟻「嬲」蜜糖,最慘係黄宗澤這次返大陸都例惹緋聞,難怪胡囧要睇實!

偷食女星
現時Bosco身在上海與內地女星唐嫣談情說愛拍《麵包樹上的女人》,杏兒又要加勁。

助手行埋
去年與女友齊拍內地劇齊北上《跑馬地》即與女助手傳出緋聞。

豪晒新車
杏兒上週大晒的93萬Benz SLK350跑車,據悉正是由愛車的黃宗澤所贈。

同層旺Bosco
黃宗澤與胡杏兒相戀7年,如今下屋搬上屋,據玄學家吳佩孚師傅話,此舉原來對雙方均有好處,吳師傅話:「之前黃宗澤住低過胡杏兒,喺風水學上嚟講有女尊男卑之格,胡杏兒會較搶運,如今大家同層,有平起平坐之效,對男方絕對較有利!其實佢兩個𠵱家都行緊結婚運,但呢一年結婚的機會比較低,因他倆都行緊紅艷桃花期,可能有第3者及其他桃花出現,不過過咗呢段時期就可以修成正果,結婚成數大!」

實筍盤
去年台慶頒獎典禮上,胡杏兒一口氣攞咗視后獎項吐氣揚眉,順手發表廁所宣言公開與黃宗澤7年情侶關係。據知情人士透露,事業搏殺期又怕搬屋煩的黃宗澤,本來覺得跟女友住埋同一幢只相隔六層樓已經夠親密,不過Bosco慣咗聽女友點,惟有再遷徙多次:「你估杏兒唔知Bosco貪玩大唔透咩?愈搬愈近、公布戀情、開聯名戶口甚至三年後結婚都係杏兒主意,佢一搬入去晉名峰就實啲放盤消息又周圍同地產經紀放風,隔籬屋租客一搬走,咪即刻叫Bosco搬囉!」

三年必娶
睇表面形勢,杏兒有名有利又有獎項,黃胡戀睇落女尊男卑。其實黃宗澤密密做,又有黃母代買樓投資,名下三個火炭銀禧花園連車位市值已經過千萬,再加上玩還玩,Bosco對女友言聽計從又識送車送石,最緊要識得派定心丸:「你又知我冇送過石(鑽石)?等我賺多少少,買到頂層大宅就結婚,三年後就得喇!」三年期尾好快到期,難怪胡囧要預先試婚啦。

黄宗澤任女友舞
黄宗澤同胡囧拍拖7年,由住邊同銀行戶口到認拍拖全部由胡囧操控,Bosco未娶杏兒已經冇say,結埋婚真係更難想像。

愛回家
所謂「近水樓台先得月」,尤其藝人情侶,工作時間唔穩定之餘,出街又拍俾人影,所以好多人選擇同居住埋,喺屋企玩乜都得。

陳豪、陳茵媺
去年因《心戰》一劇撻着的雙陳,兩人相戀不久已火速昇華至同居階段,早前兩人被揭租住深井碧提半島以作愛巢。

馬國明、胡定欣
08年因《舞動奇蹟2》撻着,原本與家人同住屯門的胡定欣,為與愛郎見面而搬入太古城,與馬國明成一街之隔的鄰居,可惜戀情只維持9個月。

林欣彤、羅孝勇
同為巨聲幫出身的二人,由參賽時已開始傳緋聞,戀情愈見浮面,早前兩人被拍得同於羅孝勇何文田一號的豪宅出入,而踢爆兩人同居。

方力申、鄧麗欣
相戀5年,原本兩人各於薄扶林碧瑤灣及香港仔南灣御苑置業,其後鄧麗欣搬往碧瑤灣做鄰居,至10年一齊租住西半山洋房,才開始真正同居生活。 ####


《耀舞》上週五(8日)大結局34點都算高收,不過杏兒成功爭取男友住埋,更加飲得杯落。


Bosco內地旺緋聞,估唔到喺香港一樣惹桃花,早前拍電影《神獸巴打》時,更惹來包山女鄭麗莎合照!


10年胡杏兒搬入晉名峰,騎住男友6層樓,今年Bosco升呢搬上同層,正式「住埋」。


晉名峰位於火炭,杏兒約1,412呎的單位租價約$32,000,而Bosco的則只約1,180呎,租價盛惠$30,000。雖然單位冇打通,不過加埋成2,600呎面積,Bosco加胡囧成家都夠住。


今年2月,Bosco為車輛登記新住址時,暴露其新居搬正胡杏兒隔籬。


今年2月搬入新居後,Bosco即展示好友送出的入伙禮物咖啡機上微博。


《蘋果日報》圖片


跟得女友杏兒唔只住得近,還陪放狗、陪做運動,胡杏兒全面入侵男友生活,全天候實Bosco。《忽然1周》圖片


焗認拍拖杏兒係上年台慶勇奪三料視后,即時發放廁所宣言公開同黄宗澤拍拖,連幾時公開Bosco都冇得揀,全程睇杏兒頭。


冇代表作去年播出的《潛行狙擊》雖然出晒位,Bosco角色還是被Laughing騎住,始終未有代表作。


經濟揸實聽話Bosco被拍到舊年聽晒女友話往銀行開聯名戶口,個人收入正式被另一半侵佔。


深井


太古城


何文田


西半山

arrow
arrow

    tvblife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()