最醜
唱到全首歌都走音,阿 Sa仲話呢排有練歌,如果冇練的話,我幻想唔到你會唱成點囉,好在你兩位 fans救一救,因為佢 哋同你合唱時,你終於冇走音!

同你吟一吟

走音歌星紅白鬥

2012年07月12日 ~~ 第1166期 香港《壹周刊》

無 綫上個禮拜六晚(七月七日)大鑼大鼓搞《 2012翡翠歌星紅白鬥》,原本想振興收視,不過事與願違,埋單得 19點。拍板要搞《紅白鬥》 嘅余詠珊冇「飛屎」,觀眾睇完都想打爆部電視機。

五大唱片問題未解決,無 綫都算醒目,請 嚟台灣 嘅炎亞綸、倪安東、 LOLLIPOP F、閻奕格撐場,個個唱得跳得,但拍埋香港班歌手,高下立見,尤其係 LOLLIPOP F又唱現場又跳舞,比起 local班女歌手,跳舞要咪嘴,醜死!不過醜極都唔及阿 Sa,簡單一首《下一站天后》都可以唱到冇一粒音準,佢班 fans連日微博洗版撐偶像,阿 Sa反而知衰,留言話:「做得好的時候,人們會說好!做得不好的時候,人們會說不好!……所以一定要加倍地好好裝備自己……」
要加倍努力仲有佢 honey陳偉霆,被編排同倪安東、洪卓立合唱。身為台灣歌唱節目《超級星光大道》 PK王,倪安東歌藝唔使多講,但佢當晚愈唱愈細聲,擺明遷就唱到冇氣 嘅陳偉霆、洪卓立,兩個冇走音算係執身彩。話時話,連關淑怡都甩音, 19點收視,好合理!


雞仔聲
合唱部分,來自台灣 嘅倪安東(左)愈唱愈細聲,明顯讓賽,怕自己 嘅歌聲冚晒洪卓立同陳偉霆把雞仔聲!


最惡頂
農夫、狄易達、莊冬昕一齊 rap歌,點知各有各 rap一 啲都唔合拍,最惡頂都係莊冬昕,又 嚟唱佢首洗腦膠歌《軟雪糕》。


真唱
LOLLIPOP F跳住唱現場,反而班所謂女歌手,全部咪嘴,最慘係預先錄定音都唱得難聽。


假唱


如果連容祖兒都要咪嘴,關淑怡都冇氣,學家駒話齋:香港冇樂壇,只有娛樂圈!




arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()