為了這套露臍 opening歌衫, Fiona唔食嘢餓住唱。尾場她更 high爆,忽然拉開拉鏈露銀 bra,平胸的她𠌥晒身依然無嘢睇,露出排骨胸。

探熱針

薛凱琪開騷 病父撐場

2012年07月12日 ~~ 第1166期 香港《壹周刊》

快將三十一歲的薛凱琪( Fiona),入行八年,上星期終首踏紅館,舉行兩場演唱會。 Fiona的跟得媽咪在後台貼身打點,而前幾年與母親離異的薛父,也現身為女兒打氣。
今年初,因父親心臟病而開始食齋的 Fiona,一直高度關注病情,薛父睇完騷後大讚女兒孝順乖巧。「其實我心瓣一直有事,有食開藥,醫生話最好做手術,等個女忙完,我就會做,唔使佢再擔心。」紅館騷順利完成,稍後父親會入院開刀, Fiona一次過放下兩顆心頭大石。

媽咪代拜神




首踏紅館舉行個唱, Fiona心情緊張。開騷前兩小時,演出團隊在後台拜神切燒豬,已是基督徒的 Fiona只祈禱,由媽咪代她燒香拜神。

完成儀式後, Fiona返回後台 set頭化妝,化妝間的大鏡上,貼滿當年助她捱過抑鬱症的三頭愛貓暖暖、 Tissue及 Panyo大頭相。
「我好想帶埋佢哋嚟,同我一齊過呢個重要時刻,但動物唔入得紅館,所以我 print晒啲相,當佢哋陪住我。」 Fiona說。


大哥 Panyo,細佬 Tissue同細妹暖暖,都是與 Fiona合作過舞台劇的梁祖堯送給她的,當時 Fiona患上抑鬱症,三隻愛貓陪伴她度過低落時期。


零食放滿枱上, Fiona只能吃雪梨及香蕉等醫肚,而力保健及寶礦力則助她補充體力,還點了香薰讓她鬆弛神經。

力保健補氣


為了 keep住瘦身形, Fiona開騷前禁食,只在彩排時吃了幾隻媽咪帶來的水餃及補氣湯水。「唔係佢(媽咪)親手包㗎!佢只係煮熟俾我食。之前 Thomas Chan(設計師)攞咗件衫俾我試,點知凸咗個肚腩仔出嚟,所以我今晚唔可以再食嘢。」
無飯落肚,但演出需要大量體力, Fiona唯有狂食蕉再加力保健頂肚餓。枱面上放滿的零食,全是 Fiona友人所送,她有得睇無得食,只好分發給工作人員。
開騷前半小時,身穿銀灰色西裝的薛父突然現身後台, Fiona見到父親開心到又攬又錫,不過當年與前夫意見不合而離婚的薛母,則閃離化妝間。薛父當晚搵朋友做伴,還做埋「龍友」,攞住相機不停為女兒拍照,完騷後,記者上前跟他傾了一陣。


Fiona化妝間又貓相又零食,還堆滿了果籃花籃。


薛父與友人在觀眾席研究鏡頭,準備幫女兒影靚相。

唔想個女擔心


壹:你俾囡囡幾多分?
父:一百分!
壹:你心臟有事, Fiona為你食齋?
父:係呀!佢好乖女,其實呢個病唔係近期嘅事,都有咗一段長時間。
壹:係咪要通波仔?有報導話 Fiona要為你籌醫藥費?
父:唔係通波仔,係心瓣出咗問題,我經濟無問題,一直有食藥,不過醫生話做手術最好,等 Fiona做完個騷,無咁忙嘅時候,我就會去做手術,唔想佢呢段時間擔心。
兩場處女騷, Fiona請來鄭秀文、陳奕迅、舊愛房祖名及方大同做嘉賓,房祖名在台上送長頸鹿,給一直被取笑「長頸」的 Fiona做禮物,在後台化妝間接受訪問時,他得戚地說:「我就係佢最佳禮物!成個人送俾佢,我專登喺北京飛返嚟兩日做佢嘉賓。」


大會拜神,薛母代女燒香及燒衣紙, Fiona合十祈禱。




尾場 Eason上台扮房祖名, Fiona還鬼馬地扯住 Eason眼角扮豆豉眼。


Fiona獻唱了《字花》、《小黑與我》及《給十年後的我》時眼濕濕(小圖),原因是歌詞道盡她失戀、患病及父母分開的迷惘心情。

陪玩天光


據知,對房祖名又愛又恨的 Fiona,最初邀請前度做嘉賓被拒,後經雙方身邊人幫口,房祖名才答應。
「我未試過咁樣做人嘉賓,覺得好奇怪,所以最初推咗;後來又覺得識咗 Fiona咁耐,好應該幫佢。」房祖名說。
送佛送到西,做完星期日(七月八日)尾場,房祖名去埋慶功宴,再陪 Fiona及工作人員去唱 K,玩天光!


去完慶功宴, Fiona與工作人員到尖沙咀夜店再狂歡,房祖名在凌晨二時許到達,齊齊玩天光。




三催四請先肯做嘉賓,房祖名在台上與 Fiona合唱八年前合作「撻着」的電影《早熟》主題曲《不知不覺》,房全程拖實舊愛, Fiona不停冧笑。


開胸 Sammi做首場嘉賓,與 Fiona合唱一曲《煞科》。據聞當年 Fiona患抑鬱症, Sammi以過來人身份勸她信主,彼此私下成為教友及好姊妹。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()