《今日我至扁》
阿 Sa出名扁唔係今日先知,但前晚佢唱 live前一刻比平時更扁,講緊係佢個嘴啫。

無綫日前舉行《紅白鬥》,蔡卓妍(阿 Sa)獨唱《下一站天后》全程走音,前晚她再到將軍澳電視廣播城錄影《勁歌金曲》,現場唱冠軍歌《明明》,甫開口先深呼吸四次,結果快速唱了兩分鐘,總算過關,其男友陳偉霆則拜託不要因一次錯失,定女友死罪。

蔡卓妍和男友陳偉霆( William)前晚先後到電視城錄影《勁歌金曲》, William先到錄影首集,阿 Sa緊接錄第二集,兩人未有同場合照。阿 Sa到場神色凝重,跟往常的輕鬆完全不同,木無表情。上台錄影前阿 Sa先接受訪問,問她是否有很大壓力?她說:「唔係,我 feel到呢幾日好多朋友家人都想我好,真心對我好,我會更加努力,不過亦有一啲係想打沉我,但我唔會。」阿 Sa聲言善意的批評會虛心學習,但惡意的會加以過濾,自己也盡量不想太多,以免加添壓力。


阿 Sa前晚錄影《勁歌》又要唱現場,她緊張到不停調節耳機。


William當晚跟阿 Sa分開錄影,他希望觀眾不要一次即判女友死罪。


新人蔚雨芯勁歌熱舞,結果搞到貞子上身,反而更加搶鏡。

僅唱兩分鐘

公司有否要求多點上堂學唱歌?阿 Sa強調自己一直都有,又說:「近日有人打畀我嘅唱歌老師,佢叫 Jeffery,其實我唔想話係邊個教,唔想影響人哋,好咗先同人講,但家都冇辦法。」好姊妹鍾欣桐掛着到台灣會吳克羣,結果阿 Sa單拖上陣出事,她坦言不想拖人落水。
訪問完阿 Sa錄影現場唱《明明》,音樂未起她先深呼吸四次,又不停搞耳機,表現超緊張,不過最終一 take搞掂,其實阿 Sa只唱了約兩分鐘,未有把整隻歌唱畢,總算過關,阿 Sa才稍展笑容。再問阿 Sa是否很緊張?她直認不諱:「我不停叫自己唔好緊張,又用手捉住另一隻手定驚。」
至於 William表示對阿 Sa有信心,記者叫他在台下大叫「 SaSa我愛你」為她打氣,他聞言說:「呢啲冇用,我信佢會唱得好,佢咁有經驗。」雖有無數上台經驗,但阿 Sa依然走音,同一套音響下,毫無出鏡經驗的男 fans唱得比她還好, William繼續為她講好話:「唔好一次就判佢死刑。」
昨日有讀者報料指阿 Sa在拍 Y2K港台劇年代,曾同樂隊 Mr.主音 Alan拍拖,難怪日前 Alan為阿 Sa走音講好話。
採訪:何慧斯 攝影:葉君海

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()