FACEweekly

連詩雅 23吋腰的跑女

2012年11月07日 ~~ 第285期 Face

連詩雅( Shiga)出道 2年雖然緋聞多多,一時又話同師兄柏豪有路,轉頭又傳同拍過《喜愛夜蒲 2》的關楚耀拍拖,不過唔紅又點會無緋聞?懶理緋聞, Shiga年尾繼續搏殺,早前先與樂隊 Dear Jane合作開個唱,今月又開 mini concert,月尾再推出第 2隻 EP。堆積如山的工作,背後全靠近期大熱運動 night running來訓練意志,更練出 23吋腰來, Shiga今天自爆訓練秘密!

怎樣夜跑才最輕鬆?




年多前入行要練氣去跑步,頭一次跑唔夠 5分鐘就喘氣。現在氣量進步了,在跑馬地可跑 8K,更會和同行如電台 903 DJ Donald等練跑,下年一定參加渣打馬拉松 10K比賽。跑步頭 4K最緊要保持均速,初跑者橫隔膜好易痛,建議勿停下,胸及腰要挺直,令橫隔膜放鬆。 

夜跑怎樣幫助創作?


早前與師兄柏豪拍網站 Goyeah.com微電影《物·語女子》有接吻戲,之後又與關楚耀在《夜蒲 2》熱吻,各自傳出緋聞,不過 Shiga咁索,唔傳就假。

是次 EP叫《 Moving On》,有着前走的意思, 5首歌中全部都是愛情歌,最尾一首是關於跑步,是關於我一唔開心就走去跑步,好勵志的。我一定會聽住韓國組合 BIG BANG來跑,因為好鍾意主音 G Dragon及 rap手 TOP,節奏感強,對步伐協調好有幫助。 

夜跑外,來臨最想在哪方面發展?


其實我頗愛電影,但拍戲方面我還是新手,過往拍的都是愛情有關如《喜愛夜蒲 2》,不過最想拍動作片,因為做打女好有型,細個好鍾意睇楊紫瓊的動作電影《臥虎藏龍》。

23吋纖腰也是夜跑練出來?




屋企得我一粒女,細細個睇媽咪着高腰褲的相片,好羨慕佢條腰咁幼。 10歲時偷偷地搵條皮帶束腰,一束就是一整年,大個才發現條腰非常幼。當然,最好還是靠運動去 keep fit啦。 

跑步外,最近在忙甚麼?




最近忙於完成 EP灌錄,另外與關楚耀拍微電影《茶木邂逅》,講述我在旺角 cafe與飾演侍應的關楚耀的愛情故事。
短片 YouTube有得睇,大家到時睇吓佢哋夾唔夾啦! 

撰文:陳家豪
攝影:黎韋邦
化妝: Kris Wong
髮型: Ritz Lam@Hair Corner

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()