釧路炸雞$45(每加一隻味粉加$3)

Missing Out

北海道手 shake雞

2012年11月21日 ~~ 第287期 Face

開業不足兩個月,雪洞洞即以一個個雪洞設計吸引食客目光。當中一款釧路炸雞,加入了秘製炸雞漿,選用北海道雞腿肉,炸得外脆內軟,十分香口,如果怕太熱氣,仲可以點他他醬一齊食,好 fresh。最特別是,餐廳額外提供四隻味粉,包括北海道芝士粉、自家手磨黑椒粉、黃豆咖喱粉及香辣紅椒粉,同時附上一個紙袋,方便將雞同味粉一齊放入袋內,大玩 shake shake雞,有得玩,又有得食,年輕人實鍾意!

互動片段

Michael食住讚



吃北海道炸雞,先要將雞塊放入紙袋,再將喜歡的味粉放入,我最喜歡就是咖喱粉,然後 shake吓佢,聞到香噴噴,正!



北海道雪洞洞
地址:九龍旺角奶路臣街 11號 MPM文華廣場 5樓
電話: 3105 9681
營業時間: 12nn-11pm





何謂 missing out?


《 FACE》飲食版監修人少年食神 Michael

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。 

撰文:梁智欣
攝影:葉曉明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()