三貓媽媽就算幾忙,每星期都會抽空去寫網誌,免得 fans等得太久。

Petbook

三貓 Blog Blog齋 千萬人次瀏覽

2012年11月21日 ~~ 第1087期 交易通.搵車快線

提起民間明星寵物,不得不提三貓 Blog Blog齋主角 Momo、 Latte、 Mocha和 Tiger(已故),這個 Blog自 06年面世至今,瀏覽人次直迫一千萬。三貓媽媽話:「可能因為我以貓角度去寫,配合得意有趣 嘅相,加埋 bubble caption, 啲人好易明,睇得又開心。」除了網上看得到,亦已印刷成 5本書籍,今年還有韓文版!


三貓 Blog Blog齋網誌:
http://hk.myblog.yahoo.com/catz-world

三貓 Blog Blog齋好像連載漫畫,字不多,三貓媽媽揀選得意的圖片,配上貓兒對白,用第一身去寫,就像在看卡通漫畫一樣,極富娛樂性。
訪問三貓媽媽,她自我介紹:「你叫我三貓媽媽就得,有時帶 Mocha去西貢散步,有人認得佢,問我係唔係三貓媽媽,我覺得呢個稱呼好親切。」
眼前三貓媽媽一身兼多職,在一間電訊公司擔任要職,是名女強人,放工後是三貓媽媽、攝影師、 blogger、也是作者。「有時我都要 喺屋企工作,試過有次做到半夜兩、三點,發現房裏多咗兩件貓玩具,先知原來 Mocha入 咗 嚟探我兩次,佢想同我玩,但又怕打擾我,有時都覺得佢好識關心人。」 

Mocha加入開始寫貓網誌


到現在三貓媽媽仍好想念 Tiger。

Mocha是家中最多鬼主意,表情多多的一隻貓, 06年開始養牠,成為家中第 3位成員,由於牠古靈精怪,成日影到得意照片,所以開始以貓主題寫 Blog。「我一向好鍾意寫散文,之前冇特定題材,後來養 咗 Mocha,佢同死 咗 嗰隻 Tiger好 friend,有好多互動,慢慢我就代入 咗佢 哋 嘅世界去寫,記低生活點滴。」
喜歡寫作的人夢想就是出書,三貓媽媽也預計不到這個 Blog能圓她出書之夢。「 5年前好多 fans要求,加上朋友、書商支持,我就主動搵印刷及發行幫我出書,前年仲搵咗間台灣書商幫我去印,家 喺台灣有我 嘅書賣,今年台灣書展有個韓國書商見到我本書,就洽談出韓文版,今個月連韓國都有得賣我 嘅書,我當然開心。」三貓媽媽笑言韓國有〈江南 Style〉殺入香港,她的三貓 Blog Blog齋進軍韓國,不讓韓流專美。 

維持一家三隻貓


Momo是三貓的第一個成員,已經 16歲,牠比較一支公,不會和其他貓追來追去,第二位成員 Tiger,因急病於 2年前去世。「 嗰時我飛 咗去加拿大探屋企人,出發前 Momo病咗,我仲叫朋友日日 嚟照顧 Momo,點知 Momo冇事,但 Tiger就幾日唔食嘢,又唔排尿,朋友帶佢去睇醫生,醫生用盡辦法都幫唔到佢,結果我改早機票返 嚟,送佢最後一程,佢 喺我懷中離去,之後出 trip都有陰影,可免則免。」
Tiger和 Mocha最夾得來,成日一齊玩, Tiger的離去亦令 Mocha悶悶不樂,因而三貓媽媽買了 Latte回家陪 Mocha,亦希望繼續三貓 Blog Blog齋有三位主角,結果事與願違,新成員和兩位舊成員各有各玩。相處久了,亦發現 Tiger的地位沒有任何貓可代替,每隻貓都有不同個性。雖然如此,三貓媽媽都努力捕捉牠們相處時刻,把有趣畫面拍下來,每星期都會上載貓貓的最新動態,訪問後連記者都成為 fans,一坐車就瀏覽牠們的 Blog,好像追連續劇一樣。最近知道牠們提早收到聖誕禮物……

三貓媽媽為三貓設計不同節慶造型




聖誕 Momo
年齡: 16歲
性別:女
品種:長毛貓 




哈囉喂 Latte
年齡: 2歲
性別:男
品種:布偶貓 




賀年 Mocha
年齡: 7歲
性別:男
品種:英國短毛貓 

貓誌之《你是最好的,你知道嗎?》




三哥,呢兩箱係罐罐,咁第三箱呢?


等三哥去 check下啦!


好緊張呀!快 啲打開個箱啦!


世上只有媽媽好!

後記:同 fans一齊成長


三貓媽媽這幾年都有去書展出席簽名會, fans十分熱情帶來小禮物及零食給三貓各主角。三貓媽媽說雖然和 fans關係未算得上是朋友,但感覺很親切。「有 啲幾年前剛結婚,今年帶埋小朋友 嚟書展搵我簽名,雖然我唔知對方姓名,但感覺好似大家一齊成長。」三貓媽媽會繼續寫 Blog、出書,一來滿足 fans需要、二來對自己來說也是一個好方法去減壓。





撰文:陸伊琳
攝影:彭自維
部分圖片由受訪者提供

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()