我靚唔靚仔?(真實對白)
黎耀祥復出到夜場演出,表情多多同酒吧觀眾互動。

探熱針

好易賺 佛山復出夜場 黎耀祥快斬 30萬

2012年11月01日 ~~ 第1182期 香港《壹周刊》

黎耀祥 孭飛的台慶劇《大太監》即將出街,有機會第三度封帝的他,趁宣傳工作未開始,攝期到佛山為世爵酒吧一周年演出。
唱五首歌,握手派相搞氣氛,現場酒客熱情尖叫,黎耀祥無交行貨。唔少阿哥阿姐升呢後嫌 cheap唔吼夜場,但視界一哥卻另有想法。「我以前都係呢度搵過飯食,點解而家要唔唱呢? 啲觀眾見到我又咁開心!」一個鐘唔使賺 30萬,何樂而不為!

八人保鏢侍候


○九年首奪視帝後,已甚少在大陸夜場演出的黎耀祥,早前帶同祥嫂來回熬八個鐘車,山長水遠到佛山做酒吧一周年演出嘉賓。
一到埗,黎耀祥被安排坐入大卡拉 OK房準備,一大班老闆的朋友爭住合照,即使大會早已安排八大漢保鏢團侍候,場面一樣大亂。


扮岳飛


觀眾要求在背脊簽名,黎耀祥笑言似岳飛母親刺「精忠報國」。

祥嫂俾人喝


凌晨十二時上台出騷,黎耀祥一口氣唱了包括代表作《巾幗梟雄》及《義海豪情》片尾曲《紅蝴蝶》等幾首歌,台下觀眾大嗌柴九,擁到台前爭住握手。
「我今日靚唔靚仔先?你 哋過 咗人生 嘅第幾個十年?你 哋仲嗌我柴九,我好慘 㗎,做狗之前又做豬(豬八戒), 嚟緊仲要做埋太監。」視帝好戲外,亦擅於搞氣氛。
由於觀眾太熱情,完騷後大班保鏢護住黎耀祥走後門離開,其間有人不認得祥嫂,一度將她當 fans粗暴看待,跑慣江湖的祥嫂二話不說跳上保母車,兩公婆急急腳走人。


酒吧一周年 party,門口張貼兩層樓高的巨型 poster,平時只找 𡃁模打吓碟兩三萬搞掂,要視帝出動,俾多十倍價錢三十萬先有交易。


觀眾伸手攞相握手,台上大批保安嚴陣以待。


配合劇情
酒吧為配合祥仔新劇,安排侍應穿上清裝,在場內穿插。


祥嫂(箭嘴)陪登台兼做攝影師,還一度被保鏢誤當 fans趕。

攞獎當中六合彩


上台起計四十分鐘唱五首歌,三十萬袋袋平安!對於突然「復出」夜場,黎耀祥說:「我係做少 咗,因為時間夾唔到,成日開劇先做唔到咋!我一啲都唔抗拒做夜場,以前都喺呢個場搵過食,個 agent(代理人)同我合作 咗十幾年,佢安排得好好,有錢賺啲觀眾反應又好,做到一定會做。」
已經攞過兩次視帝的黎耀祥,對有機會憑《大太監》再爭視帝聲言全無壓力,只在乎觀眾對新劇的評價。「真係唔敢奢望,有同無都無乜所謂,如果今次攞埋,仲開心過中六合彩呀!」黎耀祥說。


逼走後門
觀眾逼得水洩不通,原本要留多陣幫老闆 social簽名的黎耀祥改變計劃,由大批黑衣保鏢護送走後門上車。


順得人
等車期間,保鏢爭住合照,黎耀祥指揮大家排好一齊影,順得人。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()