蘇永康 康仔 拒聯絡 查小欣


蘇永康拒絕評論《爆足一周》被腰斬,因電視台有自己的睇法。

蘇永康被傳出與查小欣反面後,昨到灣仔出席nowTV活動時被追問是否仍然很嬲時說:「冇咁嚴重,再搵我都會做。」那是否不接對方電話?康仔說:「佢都冇打過電話畀我,原則上我哋冇乜聯絡,亦冇需要。」但他拒絕評價《爆足一周》腰斬一事,認為觀眾及電視台有自己的睇法。談到好友許志安揚言撐他,暫不替查小欣做訪問,康仔多謝兄弟撐他,但認為不需要恐慌。
同場的王喜前晚在商台節目《起來!大龍鳳》自爆當年拍《烈火雄心III》的不快事:「我一直處理自己嘅對白,唔影響其他人,對稿我講完自己嗰句,對家覺得我郁咗劇本就出去食煙唔返嚟拍,全廠覺得我錯,我惟有跟番劇本講,佢用政治手段操控全廠人。」採訪:魯萍 攝影:陳志嵐

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()