面授機宜
在周二( 4日) TVB台慶宣傳活動上,樂易玲搭住黎芷珊膊頭傾咗一輪,黎芷珊點點頭,似若有所得,吳綺莉亦在旁聽實。

滾熱辣

吳綺莉被商台炒屈到病 黎芷珊縮沙拒接棒

2012年12月07日 ~~ 第906期 忽然1周

上周五( 30日)吳綺莉突然收到商台通知,叫她開咪開到 12月 17日,之後就由黎芷珊「取替」她擔任《 1圈圈》主持之職。突然被商台炒魷,吳綺莉向傳媒哭訴,指被人陰招逼走。本周一( 3日)晚,嬲到火燒心的她更屈到病,發燒漏夜入院睇急症,禍不單行!
TVB得悉事件後,樂易玲急召吳綺莉回公司了解,兩大巨頭樂易玲與余詠珊更齊齊傾足半小時開解吳。至於原本頂替吳綺莉的黎芷珊,眼見風頭火勢,亦推辭唔做《 1圈圈》主持。

吳綺莉( Elaine)突被商台炒魷,心情恍惚之下,周日( 2日)出席活動時已不慎夾爆中指,周一( 3日)再因發高燒搞到入大埔那打素醫院睇急症。吳綺莉表示:「我今日晏晝突然發高燒,成個人頭暈暈。好多年未試過發燒,屋企附近夜晚冇診所,惟有搵鄰居車我去醫院,打 咗針好 啲啦。」在醫院逗留約一小時後,吳綺莉便回家休息。
翌日下午 TVB搞台慶宣傳,高層樂易玲急召吳綺莉返公司了解,同場還有余詠珊及被傳頂替吳綺莉做《 1圈圈》主持的黎芷珊,四個女人圍埋密密傾足半小時。樂易玲說:「我知道後都覺突然,因為未接過商台投訴話吳綺莉表現差,作為經理人公司會全力支持佢,我會了解發生乜事先。(陳志雲有冇同你聯絡?)我覺得唔關陳生事,佢亦冇打俾我。」由於 TVB是吳綺莉經理人,當記者問到會否向商台追討賠償,樂小姐表示會先了解再作下一步行動。不過她強調已安排吳綺莉二月開新劇。


齊傾密偈
同樂易玲傾完,黎芷珊又再同余詠珊密斟,吳綺莉亦向余訴苦。


Terry(梁泰來)指冇同陳志雲傾過吳綺莉被炒一事,對於芷珊幾時開咪?他說:「傾緊啫!」

3/12睇急症




發高燒的吳綺莉離開醫院時,目定口呆,精神甚差。


等半粒鐘
在鄰居的陪同下,吳綺莉在醫院等看醫生,她不時流露痛苦表情。


堅拒留院
吳綺莉從診症室打完針出來,只見她樣子疲倦,但堅持唔留院。

芷珊怕俾人玩


被指頂替吳綺莉的黎芷珊,亦坦言拒接棒:「我已經推 咗商台,對我 嚟講依家唔係一個好 timing。(是否因吳綺莉被炒?)好多因素影響 嘅!」
芷珊縮沙,皆因是有人見過鬼怕黑。知情者話︰「最初 Terry(陳志雲新寵,《 1圈圈》主持梁泰來)搵芷珊時,芷珊真係好有興趣,加上商台話肯就佢時間。但後來收到風,知道商台有人隻手遮天玩 嘢,嗰個人依家個勢咁好,冇理由要入商台做箭靶。有高層更勸芷珊唔做比較好。有辦你睇,吳綺莉入商台後俾人插到出血,即使佢搵到陳家瑛、葉玉卿、陳百祥同王維基做嘉賓都要俾人逼走。前車可鑑,芷珊梗係縮啦!」
對於被炒,吳綺莉寸爆:「我從來都唔會打俾陳生講是非,亦因為婦人之仁,俾機會 啲人搞小動作陰我。我只係想講,多謝 TVB支持我。(係咪覺得 Terry唔喜歡你?)人夾人緣,由頭到尾同佢都只係同事關係。(覺唔覺陳生欠你一個交代?)佢有佢難處,都唔關佢事。」
炒魷事件至今,陳志雲擺明避鋒頭。周二晚其愛將 Terry代表他出席香港電視活動時,記者問到他是否炒吳綺莉的刀手,他避重就輕說:「係公司意思,唔係炒,只係終止合作。」問到有冇向陳志雲交代,他就話冇,因為陳生有好多 嘢做。總之陳志雲似乎避得就避。至於芷珊幾時開咪, Terry則說:「傾緊啫,都未落實。」


陳志雲八月時找吳綺莉入商台,與愛將 Terry及楊崢一起做節目,炒魷事件發生後,至今陳志雲仍無聯絡吳綺莉及 TVB交代事件。


香港電視公關 Jessie指吳綺莉在十一月中找王維基訪問,王覺得吳綺莉有誠意,故俾面做訪問。對於吳被炒, Jessie說:「訪問都會照做嘅,因為應承咗。」

禍不單行


吳綺莉入行接近廿年,為人低調,最轟動便是誕下小龍女吳卓琳,去年由上海回流香港,再次活躍娛樂圈,是非不絕。

8月尾 取代查小欣




與陳志雲愛將 Terry擔任新節目《 1圈圈》,節目時段更取代查小欣。不過,她們出席商台周年晚宴時,仍大方合照。 

22/11 被傳「車震」


《雷霆掃毒》劇照

網站及 Whatsapp瘋傳《雷霆掃毒》男女演員在上水八鄉「車震」,矛頭直指鄧梓峰及吳綺莉,鄧梓峰身在英國拍《衝上雲霄 2》聲言發律師信,吳綺莉更舉手發誓冇做過。 

30/11 突被炒魷


早上開咪前突接被炒通知,吳綺莉完成工作後便向傳媒哭訴被利用,翌日出席活動時不慎夾爆中指,之後又發高燒要看急症。身為基督徒的她說:「當擋煞囉!」 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()