阿 Lam身形 fit爆,可惜眼袋得人驚,佢拎住幅畫上斜時,上氣唔接下氣。

媽咪姐

阿 Lam好喘

2012年12月07日 ~~ 第906期 忽然1周

「尋晚你又知唔知道我去咗邊度,我一個傻佬自己走到紅磡睇騷」,林子祥(阿 Lam)呢首〈阿 Lam日記〉, rap嘅頻密程度超晒班,後無來者。不過人總要面對現實,家陣阿 Lam嘅中氣真係唔及後生嗰陣喇!

早前,阿 Lam「一個傻佬」拎住一幅油畫闖蕩中環,去完置地廣場齋睇唔買,再去附近書店打書釘,睇免費英文汽車雜誌,好鬼寫意!不過之後佢拎住幅畫行斜路就見真章,佢一路行一路喘,表情仲鬼咁辛苦,媽咪姐差啲想過去幫手。


阿 Lam先到附近書店睇汽車雜誌,難怪事前要戴定老花鏡睇啦!


之後轉場去 KWANPEN, KWANPEN雖然齋賣女人手袋,但依然吸引阿 Lam目光。唔好齋睇啦!不如入去揀番個俾莎莉啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()