梁政珏自爆甩拖 何傲兒等人追

梁政珏與何傲兒出席apm商場活動「玩轉潮流聖誕城」時大鬥性感,分別以透視裝及Tube dress谷胸上陣。梁政珏透露聖誕將與家人到韓國旅行,問會否叫男友同行?她即自爆已分手數月,現時只想專心工作。何傲兒則表示現時有追求者,不過未揀定。對於黃浩出席前港姐鄭嘉雯(Karman)婚宴時捲襲擊案,何傲兒表示她本應赴宴,卻因工作而缺席,亦不清楚襲擊事件。



(左起)何傲兒、梁政珏

何傲兒升胸撼梁政珏

同樣擁有34D逼爆上圍的無綫藝人梁政珏與何傲兒,昨日以不同招數大鬥性感,前者以中門大開的透視裝大晒「南北半球」,後者則以束腰Tube Dress力谷「枕頭胸」!

何傲兒(Lily)昨日穿上束腰Tube Dress「胸降」apm商場,出席《玩轉潮流聖誕城》活動,驟眼看,其性感程度技術性擊倒穿貼身裙的梁政珏,但細看梁政珏的貼身裙,原來她中門大開玩透視,令其34D逼爆上圍若隱若現,即挽回不少「峰」頭!

求「谷胸之道」

二人現場即席學製微型藝術品,Lily的視線亦不禁聚「睛」在梁政珏驕人的「南北半球」。她受訪時笑言在後台向梁政珏請教「谷胸之道」,梁政珏說:「其實我今日冇專登谷胸!」梁政珏早前因照顧頸部生腫瘤的母親而停工,幸母親已無大礙,相信久休復出的她可繼續以「戰鬥格」示人。她透露聖誕將與家人到韓國旅行,問到會否叫男友同行?她說:「已經單身咗幾個月,依家專心工作!」

至於何傲兒則自爆有追求者:「阿爸想傳媒影到我同男仔去街,希望到時傳媒可以幫手起個男仔底,就知佢啱唔啱我!」另外,對於黃浩出席前港姐鄭嘉雯(Karman)婚宴時捲入涉襲擊案,她說:「唔知呢件事,本來Karman有請我飲,但因為開工冇去到。」

專案組

何傲兒(左)與梁政珏同屬有料之人,鬥上又鬥下!

梁政珏跟專人學製藝術品,有板有眼!

何傲兒(左)喪(目及)梁政珏上圍。

臨近聖誕,何傲兒(左)與梁政珏提早交換禮物!

 

梁政珏得戚透奶


【貼面撞奶】

梁政珏同何傲兒噚日喺觀塘apm出席聖誕活動,吸引大批龍友擔梯影相,有34C上圍嘅梁政珏着咗件火紅透視短裙,大晒波邊,「峯」殺着tube dress嘅何傲兒,梁政珏坐低時仲露埋白底,輸晒嘅何傲兒甘拜下風話:「我都覺得佢好勁,忍唔住想摸佢,喺後台都問佢點托起件衫。」梁政珏就好得戚話:「呢啲冇得谷,我件衫谷唔到。」梁政珏聖誕會全家去韓國滑雪,佢話之前媽咪淋巴生腫瘤,好在家好番晒。
撰文:洪紅克


【笑晒波邊】
攝影:黃文偉


【谷盡還擊】


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()