首輪挑戰,歐陽震華於一分鐘內只成功擒到六枝鉛筆,之後他再接再厲,第二次成功擒到八枝。

娛聞樂

《決戰一分鐘》星級版 歐陽震華惡鬥關詠荷

2012年12月07日 ~~ 第906期 忽然1周

無綫派錢遊戲節目《決戰一分鐘》,標榜連玩十關小遊戲就可獨得最多百萬,引發全城「決戰」熱潮,就連不少藝人也摩拳擦掌想玩埋一份。現正趕拍新劇《情逆三世緣》的好拍檔歐陽震華及關詠荷,即使着住古裝,也毫不介意闊袍大袖決戰。

遊戲玩法


唔好以為易玩!(設計對白)

記者於電視城化妝間外設「挑戰擂台」,擂台有以下三項遊戲。
1抽筋擒拿手:參賽者一分鐘內成功拋起及捉住一打鉛筆。
2鉛筆彈彈:參賽者令鉛筆反彈,分別彈入五隻玻璃杯內。
3骰骰相關:參賽者咬住雪條棍,於棍上疊高五粒骰並維持三秒。 

歐陽震華𢱑獎金


結果歐陽震華成功搞掂,更沾沾自喜嗌:「得咗!」

包青天打扮的歐陽震華拍完戲後,對本刊記者化妝間外設置的「決戰」擂台甚有興趣,隨即說:「嚟嚟嚟,我玩抓鉛筆!」其間更興奮大叫:「嘩!我得咗啦!包大人幾勁吓㗎,係咪有一千蚊獎金㗎!」包大人,其實要擒到一打筆先叫過關㗎。 

關詠荷:難過拍戲


關詠荷挑戰「擒拿手」失敗,於是轉戰玩「鉛筆彈彈」,不過她邊彈邊說:「仲難過拍戲呀!」


關詠荷玩遊戲都好認真,唧都唔笑。


記者開始進行倒數,最後三秒時,關詠荷終於完成挑戰。一直好緊張的她,才笑到見牙唔見眼。

李詩韻擒功了得


眾藝人當中,李詩韻擒功最「掂」。她以六枝鉛筆起標,到十枝都是一次過搞掂,惟挑戰到十二枝時失敗。她說:「連我都估唔到自己咁掂呀!你哋有冇獎金同獎品㗎?」之後她轉戰「疊骰仔」,亦順利過關。


李詩韻歷史性擒住一打鉛筆,開心到癲咗。


李詩韻疊骰時經常跣手,但最終在一分鐘內將五粒骰疊高。

楊思琦出術


化了醜妝,正準備入廠錄影《瘋狂歷史補習社》的楊思琦,被記者挑機才指住自己塊面搞笑說:「我咁嘅樣都得呀?」可惜她挑戰擒鉛筆及疊骰仔都失敗。挑戰疊骰仔時,她說:「可唔可以先疊好五粒,再放上去呀?」雖然她出術,但玩得落力,抵讚。


楊思琦紮晒馬玩「抽筋擒拿手」,可惜一分鐘內只擒到四枝,失敗。


楊思琦將五粒骰疊高後,再放上雪條棍,被踢出局。

張美妮賴手細


張美妮彈鉛筆時聚精會神,但最後只成功彈中一枝。

張美妮一見到「決戰擂台」便十分興奮,主動挑戰「擒拿手」,但她就稱自己手細,挑戰期間經常將鉛筆飛落地,最後她只擒到三枝。但她亦十分雀躍說:「我冇練過㗎!第一次玩就有三枝,都唔錯啦!」 

農夫唔夠喉


客串《瘋狂歷史補習社》的農夫亦有份迎戰。成員之一陸永自恃手腳靈活,於首輪便挑戰擒九枝鉛筆,他說:「我隻手夠大,相信挑戰十二枝都得㗎!」可惜挑戰途中被催入廠。
至於 C君則挑戰鉛筆彈彈,可惜試了幾次均失敗,搞到佢冇晒心機。最後他只成功彈入一枝鉛筆,最搞笑係佢自我陶醉嗌:「 Yes!掂呀!」唔肯認輸!


陸永拋鉛筆拋到很低,可惜時間唔夠,只擒到十枝。


C君舉起雙手高呼勝利,但枱面只得一隻杯有鉛筆,擺明死撐。

朱千雪認真


今屆港姐季軍朱千雪細心聆聽記者講解遊戲玩法後,便認真挑戰,全程冇乜點笑。最先她於「擒拿手」環節失敗,之後她再玩「疊骰仔」,終於成功。


朱千雪明顯有捧《決戰》,疊好骰後就自動波放開雙手三秒。


疊骰叻,但朱千雪就玩唔掂擒拿手,每次都將鉛筆拋到高過頭,鉛筆唔飛散就奇。

𡃁模參戰惹質疑


《決戰》第二集平均收視有 29點,總算 keep住。不過該集其中一個參賽者, 19歲的梁嘉琬,原來是模特兒兼拍過廣告,加上鏡頭經常特寫她豐滿上圍,十分奇怪,難怪被網友質疑做媒。雖然《決戰》成績好,但未獲網友垂青,彈多過讚。


無綫搵來𡃁模梁嘉琬助陣,亦「有心」安排她玩「運轉曲奇」環節,讓她伸脷舔曲奇一幕有機會呈現。


今年 19歲的梁嘉琬是恒生管理學院商務翻譯系學生及兼職 model。她出戰一日便可成為頭條,得多過失。


讚索女襟睇


彈獎金唔多


嫌克勤刻板

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()