急急如律令,狐妖現身!(設計對白)
周一( 3日),晨早流流,鎮宇已經上咗身!埋位前,喺岩石上面耍咗好一會太極拳。呢吓推手,形神俱在!影帝呀。

媽咪姐

鎮宇搶贏陳法拉

2012年12月07日 ~~ 第906期 忽然1周

媽咪姐講一百次都要講,薑真係老嘅辣呀!只不過,睇吓啲前輩出唔出手啫。話說 TVB重頭劇《衝上雲霄 2》拉大隊周遊列國拍外景,但最搶鏡嘅,竟然係新加入嘅陳法拉喎!何解呢?無他嘅,雖然陳小姐已經係 Neway大少奶,但依然努力「供電」,被指喺英國姣黐人夫張智霖。

互動片段

鎮宇搶贏陳法拉



我靚,所以你哋妒忌!(設計對白)
見到鎮宇咁搶鏡,法拉即刻做嘢!明明呢日得十幾度,海邊又大風,佢都左擰右擰,係要搞到件褸跌晒,攞個胳肋底出嚟。夠嘞,着番啦。

法拉睇得好開嘅,仲笑晒話:「有咩嘢,我一力承擔!」梗係,曝光率咁高,俾人話吓又有乜所謂吖。不過,去到台灣拍嘅時候,情況又唔同嘞!呢次吳鎮宇同陳法拉嘅對手戲最多,試問影帝又點會咁易俾人搶風頭先?就喺海風狂吹嘅墾丁岸邊,鎮宇先兩手一揮,耍起氣功來,再隨意一坐,露出大大條鮮紅色底褲邊。勁呢!即使工作人員提晒水,影帝亦不為所動,該露的,就大方的露,呢啲咪風範囉!無啦啦除衫嘅法拉,要學嘢嘞。 




鎮宇驚整污糟條米色褲,叫工作人員攞疊紙巾俾佢墊住坐。但露 Calvin Klein紅底呢?就無有怕!


現場有遊客歡呼,法拉忙住「殊」佢哋,但鎮宇懶理,繼續以底示人。


喺高雄機場,鎮宇遇到粉絲要求影合照,佢仲抱住人哋個 B唔捨得放手。呢個影帝都好慈父!

含住唔放




就算成班劇組食完飯,陳法拉都食住雪條黐實監製陳維冠及人夫張智霖。不過 Chilam攰到要捽面,應該唔會出事。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()