你試吓拎住把遮影相吖笨!(設計對白)
最終,趙生贏咗!但見 Lena拎住大大把遮,嗯,唔想影相係有原因嘅。

媽咪姐

趙世曾夾硬嚟

2012年12月07日 ~~ 第906期 忽然1周

76歲 嘅趙世曾,有個拍拖 3年 嘅女友 Lena,不過出名女伴多 嘅佢,早輪又俾媽咪姐影到有新女上場,齊齊去銅鑼灣食西餐。不過講到去公開活動,都係正印 Lena跑出。


俾啲面好喎!(設計對白)
Lena唔想影相,不過趙世曾唔理,雙手拉女友出去,兩個拉來又拉去。

上禮拜四( 29日),趙生孖住 Lena出席白松露慈善晚宴。一到場,兩個 喺門口拖拖拉拉,以為佢 哋咁寃氣,原來係女友唔想影相,雞咁腳走。不過趙世曾一於少理,硬拖佢出去影,搞到 Lena唔多老黎。影完相做訪問,呢位風流男友即時補鑊,自爆同女友拍拖 3年,派晒定心丸,又話對方係佢公司駐杭州 嘅經理,仲大讚︰「佢( Lena)做女友同經理都做得好好。」女友當堂 冧晒啦!果然有計。 

提到個女趙式芝同楊如芯之前擺酒(右圖),趙世曾好鬼勞氣咁話個女冇嫁人。之後兩父女合照,大家都冇晒表情。唉,唔係凡事夾硬嚟就得㗎, daddy!





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()