張可頤講明冇興趣返 TVB拍劇,都 啱嘅,睇勻成個電視台陣容,都仲未有人可以威脅到佢一姐嘅地位。佢又話自己過到王維基旗下每日都有八粒鐘瞓覺時間,難怪呢日狀態大勇, deep V去盡!連辣媽劉美君都唔夠佢 fit。

媽咪姐

我要有得揀!

2012年12月07日 ~~ 第906期 忽然1周

我哋香港人,係慣咗等嘅。飲茶等位、報學校等攞表、買金多寶等運到,等完又等,但總算有目標有限期吖。估唔到嘅係,依家媽咪姐呢啲師奶仔只係想多幾個電視台睇吓啫,竟然等咗成 3年都仲未有得睇!嬲,好嬲!

政府一味拖延免費電視發牌,但魔童王維基唔理嘞,周二( 4日)就 call齊全台 188個藝人出席新台節目試映會,即席公布電視台名為「香港電視網絡」(簡稱香港電視),更聲稱:「公義同民意都企喺我哋呢邊,開台係事在必行!」之後又暗寸 TVB:「我哋好多員工都嚟自同一個機構,不過佢哋之前就好似被困咗喺動物園咁,依家過到嚟,就好似嚟到 safari咁,可以 112公里時速咁奔跑!」係咪咁勁呀?等媽咪姐睇吓啲預告片先。
嘩,唔睇猶自可,一睇就覺得畫質音效勁 sharp,有睇電影嘅感覺。講到 gimmick,就有廖碧兒「 lam爆」蘇康,好戲嘅有夏雨決戰鮑姐,仲有黃宇詩同曾國祥去到瓦努阿圖火山口拍紀錄片,唔係坐住架車兜兩轉反政府軍嘅民居就話「行過烽火大地」囉!
嗱,梁特首,你話至今未發免費電視牌唔係「官商勾結」,又叫人攞啲證據出嚟。咁媽咪姐都好想講,好多嘢唔係得把口嘅!「嗱嗱聲」發多幾個免費電視牌照,還我哋一個選擇嘅權利,咁先係你否認「官商勾結」嘅最好證據!


「末日」都就嚟到啦,仲拖!?(設計對白)


試映會開始,有幾個特技演員戴住王維基面具上台耍刀玩軟骨功,搞笑又有寓意!之後王之真身先出現,講明要挑戰電視霸權。


無綫知王維基周二( 4日)晚搞晒冷 show,臨時臨急喺同日下晝, call晒班視帝視后候選人同大班藝員返電視城撐場抵抗。你睇,楊怡同陳豪嘅打扮幾咁隨意,呢勻 TVB真係急嘞!




自認係「一哥」嘅黃日華喺台上就話要帶埋其他藝人,好似身邊嘅廖啟智一齊去政總爭取發牌,仲話要「以暴易暴」咁話喎。咁激?哦,原來佢只係搞爛 gag話要暴飲暴食爭取發牌啫!


話明全台晒冷,林文龍就算傷咗隻左腳,坐住輪椅都要 嚟捧場!咁識做,難怪王維基重金禮聘都要斟佢過檔。

《童話戀曲 201314》




香港電視試映會上,第一套就播廖碧兒喺《童話戀曲 201314》度「脷誘」蘇永康。咁搏命,睇嚟佢好想「 lam」到個一姐地位返 嚟。 

《客家女人》




視后張可頤大戰影后劉美君,講一對客家姊妹分開中港兩地,借勢講埋中港融合、核心價值。咦,聽落個古仔真係有啲 heart喎。 

《歲月樓情》


演技同樣備受認同嘅夏雨同埋鮑姐(鮑起靜)首次劇中聚頭,兩人 喺親情味濃嘅《歲月樓情》入面大鬥演技,雖然未知劇情會唔會又係老土路線,但媽咪姐都好期待呀!




《歲月樓情》故事橫跨 30年,係香港電視重頭劇,黃日華同關寶慧都有份做。睇呢一幕,有啲《大時代》 feel喎!

仲有吳君如?




吳君如都簽咗香港電視?非也!王維基努力拍劇之餘,都仲傾咗唔少綜藝節目嘅播映權返 嚟,吳君如幫奧比斯拍嘅特輯就係其中一套,睇預告片都幾感人。 

《挑戰》有料到!




黃宇詩同曾國祥為資訊節目《挑戰》去瓦努阿圖火山口拍熔岩,王維基仲會派人跟戰地記者去利比亞拍攝。有圖有真相,一個字,堅! 

你今日投咗票未?


唉,講起連睇電視都冇得揀,就真係勞鬼氣!都係《忽周》好,為咗俾我哋啲師奶仔可以自己揀視帝視后,專誠搞咗個《忽周讀者視帝視后選舉 2012》,絕對公平公正,等大家有機會發聲,又唔使擔心上網投咗票之後,突然話系統有事咁啦。最緊要嘅係,投完仲有機會攞勁獎,嚟個台東豪華遊吖嘛!仲等?快啲去 http://sw.hk/vote睇吓參加詳情,投票撐偶像啦!


上年視后係杏兒,今年唔通要揀楊怡?嗯……諗吓先。



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()