街坊搭枱
雖然貴為大明星,不過羅嘉良不但食大牌檔,仲唔介意俾人搭枱,難得蘇岩仲食得好開心。

娛聞樂

年賺 3千萬 慳家羅嘉良 踎大牌檔

2012年12月07日 ~~ 第906期 忽然1周

上周二( 27日),羅嘉良與懷有五個月身孕的太太蘇岩回港。今次撈家(羅的暱稱)返港幫顧嘉煇音樂會做嘉賓,據知只是義氣撐場,冇收酬金。
近年全力內地掘金的他,雖然年賺 3千萬,但慳家的他,返港第一件事,竟然同老婆急急腳 踎大牌檔嘆牛雜麵,認真平民。
將再為人父的羅嘉良,今次返港亦順道探前妻及順道為大兒子裕 珹補祝生日。而羅嘉良前妻方敏儀近年原來靠炒樓,已足夠 un un腳生活。
看來撈家不但工作上識撈,連照顧家庭都面面俱圓。

上周二( 27日)中午,撈家與見肚的老婆蘇岩十指緊扣步出香港機場。記者讚他衣着愈來愈潮,他笑笑口話:「都係太太功勞!」至於太太腹中塊肉,撈家指仍未知性別,但就表示老婆會在香港分娩。他說︰「去做檢驗時遮住 咗,不過仔女我都冇所謂。(會否在港置業方便太太分娩?)唔會啦,樓價太貴,臨生前返來租地方住囉。」
蘇岩話:「我喜歡女兒,希望生女。(會否出外 shopping?)希望有精力啦,不過買了都穿不下。所以會買點童裝給小寶寶。」兩人往酒店放下行李後,稍作休息便出動。
撈家近年雖然在內地生活,但飲食很香港化。他們在酒店放低行李後,便乘包車到尖沙嘴街市大牌檔,食地道牛雜麵。現場不少食客認得他,羅氏兩夫婦也不介懷,就算有食客「搭 枱」,仍沒有影響兩人「撐 枱腳」的雅興。兩人各叫一碗麵、一碟油菜及飲品,埋單只是六十多元,非常平民。「佢(羅嘉良)成日都 嚟,同我 哋好熟 㗎。佢有時仲同埋個仔一齊 嚟㖭!」老闆娘說。


chok住影
羅嘉良嘆牛雜麵,老婆蘇岩一邊食西多士,一邊就忙於幫老公影相。


風雨同路
嘆完大牌檔,羅嘉良和蘇岩雨中漫步行去髮型屋。羅嘉良衣着愈來愈 sharp,皆因蘇岩為他設計形象,難怪兩人個 style咁似啦。


新 look探父母
為求以最靚一面示人,羅嘉良喺星級髮型屋 Hair Culture搞靚個新髮型,之後就同愛妻回到梨木樹老家,同羅父羅母食飯。



為大仔補祝生日


醫飽肚後,撈家便往髮型屋,為演唱會剪番個新髮型。剪足四小時後,晚上約七時,兩人便坐車往梨木樹。原來撈家帶蘇岩返自己父母屋企食飯,好讓父母可以多點親近蘇岩,方便日後老婆在香港候產時,婆媳之間可以多點照應。
撈家是次回港,除擔任音樂會嘉賓外,亦要陪太太做產前檢查,最重要是與前妻所生的兒子羅裕 珹補祝 13歲生日。記者收到風他周六會探仔,但為免被傳媒跟蹤,當日他竟然從秘道搭的士,認真蠱惑。事後致電撈家,他說:「係約好見個仔,同佢補祝生日,都係行街食飯咁囉。個仔讀書都 OK,鍾意打籃球。(之前見你同老婆去大牌檔?)佢鍾意懷舊 嘢,個大牌檔我幫襯咗三十年。」


38歲的蘇岩比羅嘉良年輕十二年,兩人 09年在北京結婚。婚後蘇岩不時將她和羅嘉良的旅行照及煙韌照放上網,晒恩愛。


《蘋果日報》圖片


羅嘉良兒子羅裕 珹現時就讀中一,六月他小學畢業,當時羅嘉良亦有回港觀禮。
《壹週刊》圖片


羅嘉良近年集中在大陸搵銀,最近一套港劇已經是 09年播出的《富貴門》。

劇集價 20萬


早年已北上賺人仔的羅嘉良,主演的電視劇早已在中央台播映,極有江湖地位,所以叫價廿萬人仔一集,亦一直有價有市。
羅嘉良每年只拍 3齣劇,每完成一劇便會與太太旅行充電,加上廣告及登台的收入,輕輕鬆鬆便年賺三千萬人仔。


雖然身價十級跳,不過撈家感激顧嘉煇為他作〈季節〉,今次純是義氣演出。
《蘋果日報》圖片



前妻擁 3千萬豪宅


羅嘉良在 ○八年與前妻方敏儀離婚,不過兩人仍維持良好關係,離婚後仍有見面。
據知羅嘉良在離婚時將所有物業全贈前妻,方敏儀近年炒樓屢有斬獲。現時方敏儀持有貝沙灣及愉景灣各一個單位,合計市值接近 3千萬。


前妻方敏儀


愉景灣單位市值約 1370萬


貝沙灣單位市值約 1500萬

撰文:娛樂組 
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()