安德海為保主子清白,假裝發癲,逼慈禧判佢午門斬首,並要求暴屍三日,等群眾知道佢閹人嘅身份,令苟且之說不攻自破。

媽咪姐

揭大太監下周高潮位

2012年12月07日 ~~ 第906期 忽然1周

《大太監》進入結局篇,劇情愈來愈緊湊,媽咪姐都睇得好緊張!之前講到禁藥「千杯飲」可令玉莖重生,搞到安德海(曹永廉)忍唔住私藏一支,點知東窗事發,同治仲誤會佢同慈禧有染。結果?梗係不得好死啦!兄弟慘死令李連英(黎耀祥)黯然退出紫禁城呢個是非之地。不過機緣巧合俾佢執到個棄嬰,總算可以試吓做人老竇,苦中都帶點甜。

曹永廉暴屍慘死




千杯飲一事遭揭發,安德海哭求慈禧格外開恩。


誰不知俾同治睇見呢一幕,加上受讒臣唆擺,令佢誤會安德海同慈禧有私情。

黎耀祥喜獲千金




李連英同胡定欣呢對「對食夫妻」厭倦宮廷鬥爭,打算出宮過一啲平凡生活。兩人更同師傅(鍾景輝)一齊開包舖,一家三口樂也融融。


兩人其後收養一名被棄女嬰,本來可以「三代同堂」好溫馨,不過當佢知道徒兒凌添壽(蕭正楠)嘅惡行後,決定放棄幸福生活,回宮撥亂反正。

公主病逝雙喜發癲




公主(陳茵媺)久病牀前,姚雙喜(黃浩然)日夜照顧,卻被凌添壽強行帶去醫治東太后,最終令公主失救至死。


雙喜聞公主死訊,情緒激動,一度縱火,企圖跟害死公主嘅人同歸於盡。

同治尋花問柳




東太后(邵美琪)、陳福(岳華)為打擊慈禧,拉攏凌添壽一齊作惡,更命令佢帶青樓女子入宮,供皇上享樂。


同治微服出巡染上疑似花柳之病,令慈禧誤會佢流連煙花之地。同治為此更加自暴自棄,無心政事。



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()