Mandy Lieu灰併黑色絨帽$429白色羊毛中褸$2,500黑色茄士咩樽領冷衫$1,600黑色併皮 leggings$459黑白格仔併皮手袋$599all Marks& Spencer 

cover face

Mandy Lieu 冇嘢阻到我

剛剛做老闆的 Mandy告訴我,想入行,很簡單,「唔好得四呎高就話想做 model。」 5呎 8吋的她如是說。講真,這高度對於天橋來說,也未達標,然而,身高差少少,樣貌身材卻能穿透鏡頭電到你暈得一陣陣, Mandy的世界,就比不少擁有標準條件的模特兒更廣更闊。
今年,她更伸延至電影世界,實行攀上大銀幕,對於模特兒來說,這大抵是最廣最闊的出路。
30歲未到,事業護法,進攻退守自己話事,滿足感是前所未有的大,難怪談情說愛要借歪……「我唔係咁囉!」 What?
「如果真係要嚟,冇嘢可以阻到我。」
I see,強悍自主的她,拍個拖也不會守株待兔,進取獨立的個性,今時唔同往日。

劉碧麗

出生日期: 1985年 3月 20日(雙魚座)
出生地:馬來西亞(父為美國人、母為馬來西亞華僑。)
身高: 5呎 8吋
體重: 106磅
三圍: 32-24-34
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷: 16歲,在馬來西亞當業餘模特兒。 03年,來港發展,跟周星馳合作拍廣告,成為新一代「啤妹」而走紅。
近年,自組製作公司製作旅遊節目。今年,開設模特兒經理人公司及拍電影。
主要作品:廣告,生力啤( 03)。電視主持, now《 Lifetival》( 09-11)。電影,《天生愛情狂》( 12),《愛.尋.迷》( 14)。
微博: http://weibo.com/welovemandylieu 


Profile
 

劉碧麗
出生日期: 1985年 3月 20日(雙魚座) 出生地:馬來西亞(父為美國人、母為馬來西亞華僑。)
身高: 5呎 8吋 體重: 106磅 三圍: 32-24-34 語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷: 16歲,在馬來西亞當業餘模特兒。 03年,來港發展,跟周星馳合作拍廣告,成為新一代「啤妹」而走紅。
近年,自組製作公司製作旅遊節目。今年,開設模特兒經理人公司及拍電影。
主要作品:廣告,生力啤( 03)。電視主持, now《 Lifetival》( 09-11)。電影,《天生愛情狂》( 12),《愛.尋.迷》( 14)。
微博: http://weibo.com/welovemandylieu 


人要不停變
 


Mandy Lieu紅色喱士連身裙$2,500金色鑲閃石吊墜長頸鏈$279金銀色手鈪$259( 1套 3隻)all Marks& Spencer 

我笑 Mandy,早年的她,拍拖大過天,今日,事業行先,人變了。「係變得更好。
「後生執着,成日 set定自己甚麼時候定要完成甚麼事,譬如拍拖,到時到候,總係要有一個男朋友陪我𠱁我,只靠外圍因素去令自己開心。」
現在,一個人闖天下,嘗試拍電影,終於遇上伯樂,陶傑首次執導便搵佢當女主角,想當初,偏偏選中才子,全因對方有誠意,首次約談已備好完整劇本讓她過目,印象滿分。「劇本對白寫得好,因為陶傑,我至接拍。」
接下來,輪到拍打戲,新作未曝光,先進入操練狀態,日日俾人又追又打,打完獨自歸家,不感寂寞,反覺充實,「以為自己學過跳舞又識一字馬,冇問題啦!點知原來唔係咁㗎!」每日練足 8粒鐘,練打、吊威也、跳樓、開槍乜都齊,「避免唔到受傷,我想被人打到,等我知有幾痛,下次就識避。」學做打女嗎?「冇諗太長遠,有機會就好好把握。」
堂堂名模,打到死死吓,沒呻半句,卻捱出樂趣。「人就係咁㗎啦!不停改變,依家,開心感覺由呢度(手按丹田)散發出嚟,我咁講,係咪好好笑?呢個係事實啊!」


我唔會蝕底
 

珍惜當下的 Mandy,今年,又拍戲又開公司,想停一停,唞一唞,唔係咁易。
「成日 remind自己,要享受每一個 moment,過咗就冇,正如今日係 2013年 9月 17日,只得一日,過咗就冇。」
黃金機會可一不可再,擺在眼前,唔試過,點甘心?就似做老闆,半年前,她脫離舊公司,自立門戶,「當初,求其 set up一間公司應付文件往來,因唔可以話今日你搵我影相,影完就俾 cash,咁樣好大鑊㗎!一定要白紙黑字紀錄清楚。」
於是,索性正式成立經理人公司,處理自家事務之餘,也發掘新進女模。「開公司係一個 next step,之前冇特別諗過,正如你去年問我,我都唔知道今年會拍戲。」
拍戲人面廣,乘機留意身邊新人收歸旗下,也算順理成章吧?「我唔會特登留意囉!我嘅 priority係自己工作。」
百足女模,瓣瓣有份——除了感情,心急嗎?
「好難講話想幾時拍拖, open my heart,又唔會話 sorry唔得閒住,先處理事業,我唔係咁囉!
「(愛情)真係嚟到,冇嘢可以阻止到我。」
28歲女,講到前景,一臉熱切,未來每一個可能性,也很憧憬,「世界唔會停低等你 ready,我相信, this is time for everything,唔得咪再試過,唔會蝕底;「做事要清楚自己想點,我都幾 enjoy依家呢個 Mandy Lieu。」


第一次擔正,份外緊張,拍戲現場,不停睇住 play back作賽後檢討,超認真。《蘋果日報》圖片 

為新戲《愛.尋.迷》宣傳, deep V高衩泳衣上陣,認真唔話得,出場前,先檢視一下,以防萬一。《蘋果日報》圖片 

投資七位數字做老闆,捧自己兼捧新人,「冇乜要求,只想公司所有人做得開心。」呢個老闆,真係 nice。《蘋果日報》圖片

 

 


Mandy Lieu黑色喱士絲絨連身裙$899金鏈吊墜耳環$199both Marks& Spencer 

Mandy Lieu紅黑格仔併皮袖 biker中褸$1,700紅黑格仔織花冷衫$499紅黑格仔絨裙$559黑色真皮手套$259all Marks& Spencer 

後記

Mandy說,好鍾意現在的自己。
自我感覺如此良好,外在因素已不能動她絲毫。
做人愈簡單愈快樂,並非得個講字,她一入影樓,隨即 order咱們遠近馳名的小賣部燒賣,又話食得到就稱心滿意云云。
靜靜雞話你知,壹傳媒小賣部已易主,燒賣也此一時彼一時了!
唔緊要,心在情在,學 Mandy話齋,開心感覺來自丹田,食乜都好味,這份豁達,我要學。

 

Marks& Spencer中環皇后大道中 28號中匯大廈 2921 8323


撰文:伍淑嫻 
形象: Karen Ling 
攝影: Ray Siu  
髮型: Adrian Wong@Hair Culture 
化妝: Anna Eden 
鳴謝: Marks& Spencer

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()