光猛客廳客廳以淺色為主,感覺特別光猛。由歐洲訂來的米白色真皮梳化,約值港幣十二萬,配襯購自英國的 BOND STREET字樣掛牆鐘,特別有歐洲風格。 

私家居

七仙羽 養生殿

最近有份主持有線《怪談》的風水師七仙羽(趙玲),家住港島中半山,同時卻在馬鞍山有棟 4,000呎獨立屋,作為周末度假之用。
獨立屋樓高三層,裝修豪華,環境令人心曠神怡,七仙羽為何不乾脆搬到度假屋居住?
她笑說:「我嘅辦公室喺紅磡,返工唔方便,最重要係我鍾意度假屋呢種感覺,好有新鮮感。每次嚟住我都好 relax,如果長住一定冇咁嘅 feel。」果然識享受人生。

 

這間位於馬鞍山的三層排屋,是七仙羽(趙玲)於 2011年買回來的,之前一直租給外籍人士居住,最近租約期滿,便收回來當度假屋,間中亦會讓朋友留宿。「呢度風水有利健康,我好鍾意喺附近行山,吸吓新鮮空氣好 relax。我唔係自己住晒,有時做法事嘅師傅或者法王嚟到香港,我都會招待佢喺度住,方便接送佢哋去拜佛。」


開揚景觀度假屋全部用上落地玻璃明亮開揚,二樓睡房更有小露台,隨時可以呼吸新鮮空氣。 

暗藏風水陣

作為名人風水師,為何度假屋沒有招財陣或流水擺設?「其實風水陣唔一定俾你睇到,有時擺咗你都唔知呀!好似閘門位直沖對住間屋,煞氣重,我沿路放咗十幾盆小植物,最尾放咗一樽水,都係用嚟減煞氣嘅。我亦會將家品融入風水學,例如樓梯旁位置,會加添鮮紅色小擺設,可以有旺財之效。」


每至周末來到度假屋,七仙羽最喜歡坐在梳化休息看書。 

七仙羽(左)經常在有線電視節目《怪談》捉鬼,與主持人譚凱琪更會外出考察靈異問題。 

白撞鮮艷

全屋以舒適格調為主,甚少雜物,七仙羽不想度假屋有壓迫感,故用色全以白色為主,並以鮮色做裝飾突顯層次。「白色夠光猛,我堅持牆身同梳化都要白色,為咗唔太單調,將鮮艷嘅油畫同鮮花做襯托,顏色豐富亦有層次感。」沿樓梯上一層是飯廳,七仙羽喜歡坐在飯廳旁的窗台看書聽音樂,並燃點香薰蠟燭,「成間屋我最鍾意呢個位,五官都可以好享受,喺度休息三、四小時都冇問題,而且五行欠火嘅人點蠟燭會有幫助, relax之餘亦幫助睡眠。」


靈感偏廳客廳另一邊設有偏廳,只放了一人座位的真皮梳化,「我最近幫張苡澂寫歌填詞,喺呢個位特別有靈感。」 

慈祥笑佛偏廳枱面擺放的笑佛像,多年前購自東南亞,「全人手製造,手工好精細,最欣賞係笑佛嘅笑容好慈祥,感覺舒服。」 

閃閃花瓶桌面上還有一個閃閃花瓶,七仙羽堅持放上新鮮玫瑰花,「我鍾意鮮花,那種花香是不能代替,插喺泰國買來嘅 hand made閃花瓶,唔錯㗎。」 

淺色不相沖一向注重 table setting的七仙羽,在這張價值八萬的枱上整齊放好餐具,飯廳則以淺啡色為主色,「因為廚房屬火,唔可以用鮮色嚟做主色,會相沖,我用淡啡色為主色就最好。」在飯枱旁邊的儲物櫃上放上銀色枱燈,生色不少。 

遇上賊租客

七仙羽兩年前以千幾萬買入度假屋作投資,長租每月收五萬五,短租七萬,雖然租客都好富貴,但竟然曾遇上賊租客。「試過收番層樓時啲傢俬冇晒,有好多喺英國、法國買嘅擺設都冇埋,有錢都買唔番,之後我都唔敢買啲咁貴嘅傢俬,有紀念價值嘅擺設更加唔會放喺度,不過依家自住就唔怕,我忍唔住放咗好多小擺設,哈哈!」
除了睇風水,七仙羽在報章雜誌都有專欄寫風水學,加上要為有線主持《怪談》,及在《異秀•午夜凶鈴》節目中解答觀眾問題等,工作都頗忙碌。「做節目要通宵去搵靈體,我自己又開佛堂,定時要喺佛堂派食物俾深水埗區居民,呢啲工作都要花好多時間同精神。有時我會覺得唔夠時間休息,所以周末會嚟呢度輕鬆一下,沿海邊散步,放鬆心情健康都好啲。」懂得為忙碌的身軀充電,才是養生之道。


全棉免殺生二樓主人房[敞四正,睡�是歐洲訂造的,約值六萬。至於牀單,七仙羽表示一定選擇用純棉,以免用絲綢會殺生。 

雖然露台不足 30呎,但七仙羽習慣起牀後到戶外吸一吸新鮮空氣,坦言特別精神。 

自製百子櫃百子櫃是朋友設計及訂造送給七仙羽的入伙禮物,枱面的一對陶瓷 bear bear是七仙羽兩年前遊泰國時買回來的。


簡潔浴室主人房浴室鋪砌雲石,設計簡單,七仙羽最愛鏡上的一排水晶吊燈,坐廁上放了購自泰國的「 Bath」字樣瓷磚。 

僧人房七仙羽間中會招呼僧人入住,屋內特別設有一間簡約房間,專為不愛豪華的出家人設計,簡潔整齊,相當貼心。

擋煞盆栽閘門口原來暗藏風水陣,這十盆小植物,用來擋住閘門的煞氣。 

樓梯放了一些掛畫及小花盆,有旺財功效,亦是不錯的裝飾。「原來想整靚啲條樓梯,貼蝴蝶牆紙,不過未得閒整,哈哈!」七仙羽說。 

單位平面圖

 


撰文:高智翹 
攝影:潘啟德 
錄像:湯文峯 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()