喜愛日蒲:李沐晴紋身悔記


攝影:陳志嵐

《喜愛日蒲》有份演出電影《一路向西》的李沐晴來自台灣,日前拍照時發現其33C上圍附近有褪色的紋身圖案,她說:「我之前讀design,成日同同學設計啲圖案,加上嗰陣又興紋身,所以咪走去整。」







按摩玩招式

可惜幻想背後,原來要付出代價,李沐晴說:「我想提吓想整紋身嘅朋友,如果冇諗清楚,又或者對工作有影響就唔好整,好似我家入咗行,拍嘢就有啲阻滯,所以決心洗咗佢,聽人講如果紅色整唔好會變黑色,搞到我都怕胸部啲皮膚會傷,好怕個胸變黑,所以要慢慢洗走個圖案,我都希望可以變番pink。」
李沐晴在《一路向西》中演按摩技師,當中她有終極勁激演出,她說:「拍呢部戲最好奇嘅係,有好多招式我以前都冇聽過。我又問過導演點解冇女仔去嗰啲桑拿,佢哋話女仔唔去得,家我知道點解。」
採訪:何慧斯
泳衣提供: Blossom

Profile

姓名:李沐晴(Eva)
三圍:33C、25、34
簡介:曾經參演不少劇集和做主持,在電影《一路向西》飾演按摩技師,終極大膽上陣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()