沙膽彤娶孫新抱, CY化作新翁純官嘅幕後男人。

中環人語

三代特首賀彤叔

2012年10月04日 ~~ 第1178期 香港《壹周刊》

沙膽彤住養和,孫仔鄭志明百無禁忌,照原定計劃喺君悅設宴迎娶美詩•張美施。斯日也,特區政商猛人盡出不在話下,而最是觸目嘅嘉賓當推董、曾、梁三代特首矣。從呢張相可見, CY更成為咗純官背後嘅男人添!
當日新老爺循例上台講嘢,純官話上次嫁女飲大咗,講足四十分鐘,悶親賓客,今次吸取教訓,只講咗三分鐘就收嗲!新郎哥嘅大佬鄭志剛,上台大展歌喉唱英文歌娛賓,幾乎仲興奮過自己娶老婆。

「名媛」探病食閉門羮


「名媛」洪子晴養和探彤叔不遂,而班娛記又認佢唔出,慘!

彤叔中風入咗養和 ICU,謝絕外人探訪。曾經陪鄭裕彤、明嘉福等同遊日本、俾大劉鬧佢係「名媛」之洪子晴就唔理咁多,照探可也。
上星期三佢一身紅噹蕩咁揸住個果籃去養和,不過始終親疏有別,「名媛」連人帶果籃被摒諸門外。瘀成咁,於是急急叫助手靜雞雞拎個果籃上車:「唔好放個果籃喺車尾,如果唔係會俾記者影到㗎。」
探病不成,佢都等咗十五分鐘至行出嚟,認真識得整色整水也。佢個司機就慘啲,要喺養和門口兜咗成十分鐘圈。可惜吖,班娛記根本唔認得佢。 

史上最強黃金週大軍


史上最長之黃金週搞到澳門佛笑樓應接不暇。(《飲食男女》圖片)

今年十一黃金週,長達八日史無前例;內地小資人人揸車外遊,固然搞到全國交通癱瘓,小小澳門同樣應接不暇。
呢,好似濠江冧巴溫食肆佛笑樓咁,本來已經交由第四代打骰,點知黃金週大軍殺到,卒之退居廚後之第三代掌門人黃如榮亦要出鋪頭重揸鑊鏟。只不過炸咗一日乳鴿啫,佢已不得不大嘆老夫老矣,要返歸抖抖,留番俾班後生搏殺,錢係搵唔晒嘅,老細。 

金牙大狀講嘢
票后奴隸歪論


票后(過氣)陳婉嫻指控僱主搞奴隸主義,事浮於人,你估話剝削就剝削到㗎?(《蘋果日報》圖片)

工聯會票后(過氣)陳婉嫻指控唔想上調最低工資「係反智,顛倒是非,幾十萬勞工無議價能力,等同做奴隸」,而唔保障工人嘅僱主乃在搞「奴隸主義」。語言暴力,莫此為甚,唔通做議員就有特權亂吠?共產黨煽情口號老早冇市場啦,票后!
官家最新之統計數字顯示,八月之失業率為 3.2%;水平之低,靚絕全球,更顯然係勞工短缺之象。但凡出街食過嘢,大家都知道冇一間食肆唔係人手不足者。
官家統計又顯示,相對於一年前,全港各行各業之職位空缺激增四分一至近七萬一千個。勞工市場供不應求,一年嚟平均工資上漲 5.1%,幅度高過通脹。請問陳票后(過氣)啲僱主安有良策搞「奴隸主義」呢?事浮於人,你估話剝削工人就剝削到㗎?
啲議員恃住攞到幾張選票就以為真理在我,吠得就吠,亦得擘大雙眼睇清楚世界現實乎?納稅人每個月俾十萬銀人工過你,係叫你擺事實講道理,唔係聲大夾惡,以語言暴力分化社會, OK? 

小王子大贏家


喜歡人稱呼佢做「工廈小王子」嘅楊國佳,近排十分風騷,皆因中海油( 883)孖佢有同好,大家都睇中加拿大能源公司 Nexen,咁佢有乜辦法唔發呢?
月前佢由加拿大返港小休,醒咗一大疊關於中海油收購 Nexen嘅加拿大剪報同投行研究報告俾我哋做「手信」,喺份有關 Nexen嘅研究報告上,佢親筆寫上「 means undervalue」。證明小王子好有眼光。
中海油收購消息一出, Nexen股價狂颷六成。小王子家吓仲揸重貨,你話佢心情靚唔靚啦?斯日也,佢喺四季酒店龍景軒食完晏,施施然踱過去 IFC,喺花鋪買咗一大束粉紅玫瑰同劍蘭返寫字樓,話希望繼續催旺啲好運咁話喎。


楊國佳吼中 Nexen,一早睇出間公司超值;中海油咁啱孖佢有同好,咁佢有乜辦法唔發呢?



強國同志搞雜誌


傳媒愈來愈難做,強國同志偏向虎山行,要喺香港搞雜誌。邊個咁夠膽?網上時事雜誌《陽光時務》金主、同中共改革派關係友好之陳平也。今個月下旬,佢本雜誌會由雙週刊變成週刊,電子版之外加推紙版,每本賣三十蚊,比電子版十五蚊貴一倍。非但貴過敝刊,更要走深度嚴肅加文藝路線;若然俾佢哋殺出條血路,則肯定係奇跡——甚至係神跡。
呢本週刊將由大陸報業猛人程益中主政,佢話雖然潮人興睇電子書,但全世界冇本有影響力嘅雜誌係唔出紙版者。佢寄志如何,仲使講到明乎?
程益中係《南方都市報》創辦人,○三年率先揭開沙士黑幕而聲名大噪,同年又喺北京辦《新京報》,足見魄力過人。後來佢被官家老屈「經濟犯罪」,坐咗十個月監。重獲自由後佢輾轉嚟到香港,再戰江湖。大家且等住睇佢如何創造奇跡啦。




程益中深信雜誌有得做,一於祝佢創出神跡。

平民化校長


沈校長想學國家領導人咁頭髮烏卒卒,但剪髮則平民化。

中文大學有間 Comer Hair Salon,上個禮拜三,沈祖堯校長紆尊降貴走嚟幫襯,仲同髮型師 Bowie真情對話:「係咪有啲可以逐漸變黑嘅染髮劑㗎呢?」吓?想玩漸變?搵曾江啦。
校長此言一出,搞到 Bowie都唔知點反應。校長笑曰:「係呀,好似中國領導人咁,啲頭髮幾時都咁黑。」
Bowie食住上:「咁你都係領導人吖!」校長應曰:「我唔係,我只係平民百姓啫。」呢間髮型屋,洗剪吹盛惠五十六蚊,平,靚,正。中大最高領導人都幫襯,顯見沈校長親民,唔似得啲頭髮烏卒卒嘅強國領導人咁,所到之處,方圓十里都要清場。 

中環人語迷你版




我現在要趕回辦公室跟廣東省聯繫。

估中邊個中環人講呢句說話,送你 JWATCH J-33藍寶石鏡面限定版手錶一隻
有意參加者,請於十月八日 24:00前將答案電郵 mailto:centralman@nextmedia.com
小宗只接受電郵,郵寄免問。 

上週人語揭曉


(《蘋果日報》圖片)

答案
不是多人舉英國旗,很少人,很少人。

陳佐洱
得獎者: S.C.Wong
中獎時間: 1:00pm 26/9/12

本刊員工及直系親屬不得參加。
為求公平及杜絕偷步搶答起見,請於星期三下午一時後
來電郵競猜答案;在此之前發出之電郵作廢。
超過一位讀者估中,先到先得,恕不接受上訴。
答案及中獎者姓名將於一二年十月十一日本欄揭曉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()