Eason Chan
深啡色綴狐狸頭彩石冷衫$23,000
Burberry Prorsum
棗紅色燈芯絨長褲$4,100
Kolor from Lane Crawford
棗紅色 tee Eason’s own

cover face

陳奕迅“我要黐實老婆”

2012年11月16日 ~~ 第309期 ME!

多年來,自問做過不少明星名模專訪,我沒有老人癡呆症,記憶力正常過正常,印象中,就係未試過跟 super star邊玩邊講笑邊訪問……
「我唔鍾意呢個名,你話我係 super singer就真係勁喇!」這位仁兄,由入門口一刻開始講講講講講,把口稍停,將粒粒魚蛋燒賣黑椒牛丸送入口,「食唔晒我可唔可以帶走?」又講講講講講;可愛死了。
閣下唔想將超級巨星掛口邊,潛台詞大抵是怕娘,就如尊夫人也愛型如命,不是嗎?
「佢冰雪聰明,又靚又型……
「我要黐實我老婆。」
我明白了。 Super singer兼愛妻號 Eason Chan,您好。

互動片段

陳奕迅“我要黐實老婆”







Eason Chan
黑白色織花冷衫$9,900
Pringle of Scotland
黑色百摺裙褲$6,290
黑色 leggings$3,190
黑色短靴(未定價)
黑色星星耳環$2,990(一對)
all Givenchy by Riccardo Tisci

 
香港人太複雜
 


Eason坦言,最憎雜誌影相,「我好怕著衫……嘩哈哈哈!我冇露體狂,只係唔鍾意化妝 set頭。」此時化妝師代朋友攞簽名, Eason解話,「佢朋友係不丹人,好簡單,聽化妝師話『我有個 super star朋友』佢就信!對佢來講,我呢個人係咪 super star根本冇所謂;「香港人太複雜,搞到我都複雜埋。」
你是 super star嗎?「啲人係咁講囉!嘩哈哈哈……我唔係,唔鍾意呢個名;「你話我係 super singer就真係勁喇!」
近幾年, Eason不再日趕夜趕唔知為乜,工作貴精不貴多。「今次巡迴由 10年 9月至今年 12月,唔辛苦,我當放假,周圍食嘢。
「出碟唔賣㗎喇!話賣得都係呃你,幾千幾千…… sorry,我有兩萬, wow!
「我覺得,黑膠碟有市場,王菲隻《菲靡靡之音》限量一千隻叫好叫座,之前,我上電台講錯咗《菲魔魔之音》,大鑊!」張國榮李克勤鄧麗君等黑膠版本相繼上市,令他也心郁郁,「黑膠碟要拎去日本做,證明公司對 album有信心,我又得唔得?」二百蚊一隻,話咁快賣清光。
「我可以講,香港人太急,個個想好快企上紅館開演唱會,唱片/經理人公司亦只想賺錢;我從來冇急過,未賺到錢時,一樣咁諗,有得做,咪做好佢。如果演唱會入座率唔夠,只得三成,我相信主辦單位驚過我,叫埋姨媽姑姐去填滿個場囉!街外人見到,以為幾好,下次就會買飛入場。
「呢個係主辦單位責任, planning可以好啲。」
這講法,有點童言無忌。「好多 artist都係咁,真事嚟㗎!送飛之嘛!背後有公司 backup,當做宣傳;「但我經理人唔會,我哋唔係大集團。」

 
Profile
 


Eason Chan
出生日期: 1974年 7月 27日(獅子座)
出生地:香港
身高: 5呎 7吋
體重: 158磅
語言:廣東話、普通話及英語。
學歷:英國倫敦金士頓大學建築系二年級
簡歷:大學時期,已考得英國皇家音樂學院八級聲樂證書。 95年,暑假回港參加新秀奪冠而入行。 98年,推出《我的快樂時代》唱片,開始走紅,獲獎無數,亦兼顧拍攝電影。
代表作品:唱片《我甚麼都沒有》( 98),《幸福摩天輪》( 99),《 K歌之王》( 00),《 Shall We Talk》、《單車》( 01),《明年今日》( 02),《歲月如歌》( 03),《夕陽無限好》、《浮誇》( 05),《最佳損友》、《富士山下》( 06),《陀飛輪》( 10),《重口味》( 12)。電影《十二夜》、《百份百感覺》( 00),《常在我心》( 01),《豪情》、《大佬愛美麗》( 03),《兄弟》、《每當變幻時》( 07),《大搜查之女》( 08),《全球熱戀》( 11)。
官方網頁: http://www.easonchan.net/


89年
青少年,未有榕樹腳,踎低輕撫雞仔,眼神仲好溫柔㖭!《忽然 1周》圖片


95年
當年,他分別獲得冠軍及「自我風格演繹獎」,仲好青靚白淨。《壹週刊》圖片


05年
一家三口最「卡娃依」合照,睇得出個女真係似爹哋咁古靈精怪。《蘋果日報》圖片


12年
連續兩年,隻身飛去巴黎跟太太慶生,錫老婆錫到燶。

 
年紀大喇!
 


07年,他唱了 44場,今年,做足 66場,久經戰陣,唱到聲沙仍要唱,「咁唱法,把聲點可以唔變?
「但冇諗過 no show,沙有沙唱,冇影響心理質素。」
Eason嗜辣、夜瞓兼食煙,「我有煙癮,頭先換換吓衫都想食,但冇人提出咪算囉!
「唔食我又唔會手震或典床典蓆。」這已夠傷聲;還有「男人 30歲左右把聲開始退化,變得低音,女人到 50歲就知。」日常對話,其聲音也比以前沙啞不少。
「仍然有人話想聽番《我的快樂時代》把聲,當時,我正正想把聲沙啲,唔想感覺咁乾淨,不停食煙,你睇 B哥哥(鍾鎮濤)唱歌幾正;「香港或亞洲歌手聲音似倒模,主流要雄渾要靚聲,點解唔試吓其他呢?沙,唔係想有型,只係唔想一樣。」
80年代長大,由林子祥譚詠麟張國榮陳百強到張學友,靚聲伴隨成長,「聽埋國語歌,發覺變化更加大,我開始好想試唱唔同腔口。」一把聲音的改變,也見證着一個歌手的成長。
唱完巡迴,他打算暫停唱 live,休息唔夠最傷吧!「我放咗兩日假,精神得多,之前唱完又要去慶功,真係好攰,年紀大喇!坐長途飛機條腰骨好痛。」









 
我跟老婆好好
 


我相信,當 Eason見到個女康堤,應該百病全消,成個人醒過來。據陳太講,兩父女少見,但個女極黐(亦極似)爹哋,他一聽已忍不住會心甜笑,「呢幾日俾多咗時間個女,發覺佢真係大咗好多,我好耐冇理佢喇!
「最開心呢兩晚個女跟我瞓。」
係咪真係想追多個仔?「我隨時 ready,(太太都 OK吧?)唔覺喎!佢忙,我都忙,我哋應該放低個女去放吓假……
「兩個小朋友開心啲㗎!阿哥大我六年,細個成日要佢帶我去街,特登抽走銀包一百蚊,唔俾佢出門口,佢唔想俾我知去識女仔,又嫌我煩,死死氣拎十蚊同我換,『乜你咁賤格!』我咁就賺十蚊。」
再做老竇只聞樓梯響,那麼,獨生女似爹哋,真的嗎?「似我古靈精怪,自尊心好強,我細時,唔受得俾人話,仲會鎖起玩具唔同人分享,好衰格。
「優點似媽咪,缺點似我。」冧未?
「依家做人幾滿足,著衫唔使錢, adidas俾之嘛!
「我跟老婆又好好,我成日讚佢,冰雪聰明,又靚又型,持家有道,真㗎!我從來唔知屋企發生乜事,好彩個女仲黐我,女仔唔似男仔粗枝大葉,大咗淨係跟住個老婆,嗱!有辦你睇。」
老婆和個女如膠似漆,呷醋嗎?「佢最驚個女長大有咗男朋友就唔理佢,我預咗係咁,所以,黐實老婆,佢至係我終身伴侶;「唉!唔係個個頂得我順,你哋睇我平時嘻嘻哈哈,其實一發脾氣好難頂;「你睇我對眼幾凶……」!!!




Eason Chan
深淺藍色牛仔布西裝
淺藍色牛仔恤衫及領呔( show pieces)
all Johanna Ho
窩釘平底鞋 Eason’s own

 
Johanna Ho: Eason雙腿最性感!
 


Johanna Ho負責今次造型,她也曾為 Eason的巡迴演唱會《 Duo》任造型統籌,兩家是誼親,關係密切。
在 Johanna眼中, Eason原來是這樣,「大家都喺英國長大,溝通得心應手好多。
「我想將佢傻更更一面表現出來,玩味兼有趣,帶點英式幽默。」
那麼,他哪一方面最吸引?「雙腿最性感!
「我習慣留意別人特點,可以係缺點,亦可以係優點,但一定係 gift(恩賜)。
「男人腿粗好正常,比例適宜咪得囉!我唔會特登誇大造型,鬆鬆哋一條西褲襯出佢隨意自在感覺,自然就夠。」




Eason Chan
綠色扭紋冷衫$7,000 Joseph
灰色運動褲$1,100 Scotch& Soda
both from Lane Crawford
青綠色茄士咩冷衫$1,980
Xpink from Johanna Ho
啡併粉紫色皮靴(未定價)
Pringle of Scotland 

 
後記
 


Eason Chan
深淺藍色牛仔布西裝
淺藍色牛仔恤衫及領呔( show pieces)
all Johanna Ho
Johanna Ho

今日的 Eason,活潑跳脫。
六年前,他剛轉會環球,仍帶着積壓着厚厚的工作壓力,經常心情繃緊。
這幾年,經理人陳家瑛悉心栽培,專注音樂,成就有目共睹,戲雖拍少了,卻造就更多私人時間,讓他享受家庭樂……
作為歌迷,得見偶像的從容,最感安慰。 

 
Shop List
 


Burberry金鐘太古廣場 101及 201號鋪 2918 4022
Givenchy尖沙咀海港城海洋中心 142號鋪 2735 2361
Johanna Ho尖沙咀活方商場 17號鋪 2132 0898
Lane Crawford中環國際金融中心 3樓 2118 7683
Pringle of Scotland中環置地廣場 217A號鋪 2537 7676 

撰文:伍淑嫻、黃鑑江
形象: Johanna Ho
美術指導: Karen Ling
攝影: Ray Siu
化妝: Karry Wong
髮型: Derek Li@Xenter

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()