何韻詩出櫃 祖兒出走避風頭

何韻詩上週六(10日),係遮打花園參加「同志」大遊行時,佢台上向現場4 千人公開說: 「我是同志。」成為黃耀明之後,第二個「出櫃」香港歌手。唔知前「密友」容祖兒係唔係一早收到何韻詩會有「出櫃」行動,所以同新歡劉浩龍去韓、日旅行,前後足足玩足一個星期,至本週二(13日)佢兩個為避開追訪,刻意由東京坐飛機去深圳,再坐車返香港。

「出櫃」後何韻詩心情輕鬆,不斷係微博同網誌上寫下自己心情。其中一後何韻詩寫到「突如其來的自由空間,讓我可以坦誠地暢所欲言,這感覺很奇妙,還需要一點時間去感受和適應一下。」其實因為今次只係屬於何韻詩的個人決定,雖然好姨覺得佢都好想公開自己另一半,但並唔係所有人都會同佢一樣有咁勇氣。就好似因為合作舞台劇而傳出緋聞鄧九雲,佢人台灣冇現身支持,但就不避嫌微博留言支持,她寫了「給力!with love, to a better world」,睇佢比容祖兒更支持何韻詩「站出來」,難怪阿詩直認冇同祖兒聯絡。

image
放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()