02年 1月,安仔攞咗「最受歡迎男歌星獎」,台上發表「廚房宣言」, Sammi感動爆喊。但同年尾,佢哋就情變分手,安仔同班 friend去布吉散心,巨鵰初現。

當年今周

唯獨巨鵰不可取替

2012年11月16日 ~~ 第903期 忽然1周

「剛晶戀」開花結果,下一對會係邊個?講真喎,媽咪姐幾睇好許志安、鄭秀文呢一 pair情侶,由 1991年開始,拍拖 12年分手。尋尋覓覓,上年兩人都走番埋一齊。
無錯,俗語有講:好馬不吃回頭草,不過都要睇吓棵草值唔值得嘅!


插包煙喺泳褲嘅安仔,心事重重。好在啲胸肌腹肌好生性,個人先 sharp番少少。

Sammi信咗教,成個人 positive晒。至於安仔,近年修心養性,成個好男人咁。再睇埋 2002年《忽周》第 383期,佢嗰條「奀雌雌」嘅白泳褲,配上激凸「小安」。嘩!媽咪姐都要驚嘆一句:唯獨巨鵰不可取替。 


鄭秀文原本已經係安仔粉絲,入行無耐,就同偶像拍拖,點睇都襯絕。

檔案編號第 383期
日期: 29/11/2002 

信者得愛




上年 3月,安仔同 Sammi被影到喺太平館撐枱腳,終於公開宣布復合,仲齊齊信主。咁咪好囉!


呢兩年,兩人成日出埠拍拖,多次傳出婚訊。其實安仔 45歲, Sammi都 40歲,快啲嘞。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()