句句金

句句金

2012年11月16日 ~~ 第903期 忽然1周

上周六( 10日),何韻詩參加「香港同志遊行 2012」活動,突然喺台上高呼:
我係同志!
其實媽咪姐早就知,甚至大家都知。但講出嚟,確係要勇氣。請鼓掌, to a better world!




徐子淇出席智行基金籌款晚會時,講到自己十幾歲入行,好早熟!佢話:
10幾年前,心態有 30幾歲,依家係 50幾歲。
心態成熟,好事嚟嘅!但個靚樣同 body就要 keep住青春嘞。咁先會家和萬事興。 




古巨基自言出唔出席頒獎禮要睇緣份,隨即被記者追問幾時結婚?佢就咁答:
結婚同搵錢係兩回事,乜結婚真係咁緊要?
哦,媽咪姐嫁咗,就梗係覺得唔緊要啦!係戥等咗你
十幾年嘅助手女友心急啫。 




古天樂喺北京宣傳新片《毒戰》,俾拍檔孫紅雷踢爆佢有美相伴,古仔急急否認:
你哋見我今日過光棍節( 11月 11日),就知我無拍拖對象。
古仔,無 honey都可以食個 candle light dinner過情人節啦!
你個理由牽強啲喎。 




演藝界、學界及文化界代表聯署發聲明,要求梁特首馬上發放新免費電視牌照。杜琪峯話:
一台獨大,呢行從業員嘅工錢會被壓得好低,長此下去就培養唔到有才華嘅人才出嚟。
咪就係!人窮志短呀,媽咪姐唔想再捱啲爛節目同膠劇集囉。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()