插圖: Wendy

揞名爆

「雜食王」英文唔掂累街坊

2012年11月16日 ~~ 第903期 忽然1周

呢排唔少人批評電視劇入面竟然有好多英文對白,但啲主角又講到唔湯唔水,聽到人耳都側埋。不過,媽咪姐同大家講,呢啲其實係小 case喇!「雜食王」啲英文咪仲嚇死人,最慘佢拍劇係扮專業人士,少不免有啲英文對白,但呢位不學無術嘅小生,啲英文不嬲爛到不能再爛!而且佢根本懶得去改進吓,求其過啲英文對白就算,即係啲「 R」音無晒,「 L」同「 N」音又混為一體咁囉。

拍劇嗰時,導演同幕後聽「雜食王」啲英文聽到皺晒眉,但佢話極唔聽,又唔覺得有問題,久而久之,大家都慳番啖氣,費事再糾正佢。唉,最慘係負責剪片嘅同事啫!「雜食王」講十句英文十句都係爛嘅,點剪先?噢,唔通自拍劇都破天荒要搵人配音?大家真係要「洗耳恭聽」嘞。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()