有國寶陪住,錫得零舍 happy!(設計對白)

忽然去片

盈盈樂樂嚟喇!

2012年11月16日 ~~ 第903期 忽然1周

無腳雀仔錢嘉樂終於同湯盈盈拉埋天窗!見到佢哋喺大熊貓盈盈面前註冊簽字,熊貓樂樂就喺另一邊山頭遙距祝福,好 happy呀。
不過,最搞笑都係熊貓盈盈一味掛住食竹葉,仲掃低咗幾個工作人員放喺佢面前、用嚟做裝飾嘅南瓜,真性情盡現,襯晒搞鬼嘅嘉樂仔啦!

《忽周》睇真啲正片唔好 miss!


熊貓喪食


假貓陪飲



好想搭狗巴


媽咪姐一向最鍾意坐巴士,仲要揀上層車頭位,貪佢視野廣闊,最 relax!今期睇片見到啲貓貓狗狗同我原來有一樣嘅喜好,勁 like坐巴士吹風望街景。不過依家狗狗巴士線係不定時,亦無乜路線揀,希望巴士公司多多支持,等媽咪姐同屋企隻 Bobby仔可以輕輕鬆鬆四圍兜風啦!





生完有得瘦!


以前阿媽嗰個年代,嫁咗生埋仔,跟住變肥師奶,就好似一個定律。但今時今日媽咪姐見好多靚太生完仲 fit過做女嗰時,好羨慕囉!今期睇片,先知道原來依家有新款產後收身運動,睇落唔太難。等媽咪姐都俾啲心機操吓,搵番條腰先!





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()