最近搞自家天然護膚品 SÈ VE嘅徐淑敏,送出保加利亞珍稀白玫瑰花水同氨基酸補濕潔臉粉試用裝,吸引唔少 OL排隊攞!

媽咪姐

徐淑敏帶女踩 冧銅鑼灣

2012年11月16日 ~~ 第903期 忽然1周

《忽周》同讀者嘅互動係唔會停落 嚟!繼早前人氣王古明華(蘇基)同劉心悠與《忽周》讀者 嚟個零距離接觸之後,上周六( 10日),媽咪姐就請 咗扮靚達人徐淑敏,踩落鬧市銅鑼灣,同《忽周》讀者簽名兼影相。為咗答謝讀者支持,徐淑敏仲帶埋一箱由佢自家研製 嘅護膚品送俾讀者,即場同大家交流護膚心得。她說:「今次係我第一次創業,估唔到有咁多媽咪同女性讀者支持,好開心。」

互動片段

徐淑敏踩冧銅鑼灣



貴為兩女之母嘅徐淑敏,人氣絕不比偶像輸蝕,簽名會當日場面熱鬧,除 咗有大堆粉絲支持,有唔少 OL仲專程到場向徐淑敏請教扮靚秘訣。場外亦聚集過百街坊,相機、手機輪住閃唔停,逼爆成條街!不過講到最驚喜,就梗係徐淑敏 嘅兩位千金 Vianna同 Renee突然踩場,兩個眼仔睩睩,可愛到暈,難怪徐淑敏錫到佢哋燶。


徐淑敏踩入銅鑼灣行人專用區同《忽周》讀者簽名兼合照,雖然人多但秩序良好。


囡囡搶鏡
徐淑敏送完護膚品,大女 Vianna同細女 Renee突然出現, 冧得媽咪徐淑敏好鬼開心。雖然徐淑敏好瘦,但臂力相當強勁,一下就抱起兩個女。


大小通殺
除 咗大堆宅男粉絲支持,仲有唔少媽咪帶埋小朋友到場,大小通殺,扮靚達人吸力好強喎!


大女搞鬼
完成簽名會,徐淑敏拖住大女行去隔籬街上車,其間大女不時拖住阿媽跳來跳去,場面搞笑。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()