真面目

神級新人 影后玩 Rock  48歲張曼玉簽吳彥祖出碟

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

今年 6月宣布同拍拖 5年的德國建築師 Ole Scheeren分手的張曼玉( Maggie),自從 04年拍完《 2046》後冇再接戲,只曾經客串《全城熱戀熱辣辣》及《希魔撞正殺人狂》。
影后無心戀戰,反而近年迷上音樂,上月尾出席北京《 Vogue》 120週年活動,突然以 rock友姿態上台打鼓兼獻唱。雖然有網友批評張曼玉把爛聲嚇人,但據知曼玉決定棄影從唱,更已簽約由吳彥祖揸旗的唱片公司 Revolution出碟。 48歲先做樂壇新人,影后果然夠薑!

張曼玉 04年接拍由法籍前夫阿薩耶斯執導的《 Clean》,飾演吸毒女歌手的她,除了獲得當屆康城影后外,亦於戲中唱了幾首歌,又認識了一班獨立音樂人,開始玩音樂。曾表示熱愛唱歌的張曼玉,早前自爆忙於剪片及作曲,更表明唔會唱 K歌。「如果要我做 pop,我唱歌一定唔及楊千嬅,我又唔係玉女,只不過想單純做音樂!」


張曼玉曾經同吳彥祖(小圖)合作拍《全城熱戀熱辣辣》, 𠵱家仲簽埋畀對方間唱片公司,有排合作。


Maggie唱到瞇晒眼,又走去外籍結他手隔籬扭身扭勢, natural high!


Maggie當晚除 咗唱歌,打鼓都打得有板有眼。


週日( 25日)晨早出席 Unicef馬拉松活動,要早起身 嘅 Maggie雖然瘦到得棚骨,但精神唔錯,全程笑笑口為跑手打氣。

親自填詞


早在 04年, Maggie已為電影《 Clean》唱過 4首歌,口碑唔錯。

唔恨做流行歌手,張曼玉 10月時為時裝雜誌獻唱自己作詞的作品〈 Visionary〉,果然以 rock婆形象上台。白背心黑窄褲加紅帽的曼玉,一出場即打鼓,然後用一把極低沉聲線唱歌,期間邊唱邊跳,超 hyper!
據知曼玉一直計劃出碟做歌手,最近更決定與吳彥祖的唱片公司 Revolution簽約,成為恭碩良、廿四味等音樂人的師妹。據知她除了主唱,又會負責作曲,以唱作人身份正式加入樂壇和出席音樂騷。有幾層樓揸手,唔使擔心銷量的曼玉想唱乜都得啦!
本刊致電吳彥祖公司求證,其發言人 Teresa至截稿前仍未回覆。 

陳奐仁:出碟搵我啦!




睇過張曼玉《 Vogue》表演片段的 Hanjin,好欣賞影后的歌唱風格,「 Maggie玩 嘅應該係 space rock, Pink Floyd係呢方面 嘅始祖。我覺得 Maggie可塑性好高,如果佢唱 3首歌, 3首歌都可以唔同 feel,可能係 Jazz、 Rock同慘情歌!希望佢出碟搵我啦!」 

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()