Web Spy

楊千嬅千里掛仔

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

生完 Torres後開始復出 嘅千嬅,早前頻頻出席活動, 啱 啱又同囝囝一齊做善事,幫香港思覺失調學會影月曆籌款。

母子檔開工當然開心,但唔係次次都咁 so。最近千嬅幫內地 CCTV1一個綜藝節目《夢想合唱團》做廣州區明星隊長,要親自帶隊參賽,千嬅仲將成個比賽過程花絮放上 fb。雖然廣州同香港好近,但由練習綵排到正式比賽, 9日先搞掂。冇老公同阿仔喺身邊,千嬅接受訪問時喊晒口話掛住 Torres,轉個頭又寫「媽媽很累,很想念,就算旁人不理解,不明白,最重要是,我知道你懂的。」就算全世界唔明,相信當年因為掛住蝦餃仔而淚灑記招 嘅 Kelly,都一定明囉。娛圈母愛潮泛濫呀!




產後首次上台唱歌嘅千嬅,對當日表現相當滿意。


身為廣州區隊長,千嬅親自揀蟀參賽,好落力!




掛住快將半歲嘅 Torres掛到喊,睇嚟千嬅第時都要學陳慧琳,接吓本地廣告賺奶粉錢算啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()