椰青冬蔭功$68
連椰青肉、椰青水都盡入冬蔭功之內,湯身入口鮮味濃郁,吞下留有強烈椰青香味,餘韻甚長。

潮𡃁便當

泰菜新食

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

食開泰國菜,都知集齊甜、酸、辣幾味在一身,又善於用汁同各種香料。
最近,泰菜新餐廳以及入時食譜不住湧現,趨勢各走極端,有菜式 grand,但價錢實惠的,有街頭地道的,更有與本地菜及與日本菜融合的,真係乜都有,點會唔食上癮!

入冬新品「泰」愛雞煲


80後老闆 Tommy,因為外婆在 90年代的餐廳結業,覺得可惜,加上母親從事泰國雜貨店生意,對泰國食物及材料早有認識,所以決定在九龍城原址附近另開一間餐廳,同樣叫「昭柏耶」(即泰國母親河之意)。店內菜式結合港人喜愛口味,例如 Tommy主張泰菜應取其鹹香,不應一味死辣,所以就用原個椰青熬冬蔭功,將椰青水盡入冬蔭功內,既有酸味,亦有椰香,並看準近期雞煲大熱,自創風味雞煲,加入泰國辣椒、胡椒粒及大量香葉,端上來香氣四溢,冬日至啱!


11月新品
泰式明爐蝦價錢待定
將做泰式生蝦的草蝦入饌,貪其啖啖肉,還以較粗身的泰式粉絲座底,方便吸盡酸酸辣辣的汁水。


爆炸蝦$115
連金不換、香茅等香料都拎去炸,卻不肥膩,香脆非常,伴大頭蝦食好惹味,食開避風塘炒蟹的朋友要試!


11月新品
加入泰國辣椒、胡椒粒及大量香葉,香氣四溢,入口帶辣,辣味愈食愈出,夠晒暖身!

趨勢 1 本地化


食客 Ben Linda老闆朋友
我哋最鍾意嚟佢度開餐,最鍾意椰青冬蔭功,因為加咗椰青,好香!

知道香港人食唔到太辣,口味調得以香為主,並因應香港雞煲熱推出泰式雞煲。 

昭柏耶




地址:九龍城龍崗道 19號地下
電話: 2382 4855
營業時間: 11am-12nn 

80後泰菜新蒲點


9月份開張的泰閣,環境設計時尚,專攻年輕人市場,菜式選擇由小食、湯、海鮮、咖喱、飯類、粉類及甜品都有,賣相亦相當講究,咖喱軟殼蟹、金柚子蝦球沙律或者菠蘿炒飯的價錢,由$78-$138不等!由於集團有經營食材批發經驗,所以店內材料例如鹹蒜頭、青檸、咖喱粉、金柚子等,均來自當地,並在柴灣設中央工場,確保食物質量。


11月新品
金柚子蝦球沙律$78
選用泰國金柚子,鮮甜多汁,上加泰國辣椒,甜、酸、辣三味一次到會。


椰青$35


菠蘿炒飯$88
炒飯加入黃咖喱、雞肉及大蝦去炒,取其惹味,配上清甜泰國菠蘿粒,整道菜味道就變得平衡。


泰式甜品拼盤(大)$78
甜品有 4款共 12件,款式包括千層糕、糯米滋、大菜糕及西米糕。


泰皇咖喱軟殼蟹$138
咖喱汁加入椰奶及泰國香料,香而不辣,全因師傅特別因應香港人口味調配,怕食辣的朋友都冇問題。

趨勢 2  Grand化


食客 Eddie售貨員
本身想嚟食呢個金柚子蝦球沙律,不過原來午市無,呢度海南雞飯都唔錯,我哋成日過嚟。

以往想找地方四正的泰國餐廳,一字曰:貴,泰閣就相對實惠,而賣相亦佳。 

泰閣




地址:尖沙咀廣東道 33號中港城 2座平台 3號鋪
電話: 2878 7666
營業時間: 11:30am-10pm 

地道木瓜沙律搶灘


新店 The Spice House麻雀雖小,但老闆 Kik雄心壯志,在灣仔另有一間開業 4年多的 Chili House,同樣主打泰國菜。 20多年前由泰國來港,憑着對泰國菜式的認識, Kik及其泰籍師傅專做曼谷地區菜式,一款青木瓜沙律( Som Tum),就在泰國街頭食肆常見,客人落 order之後, Kik會將手刨青木瓜絲、泰蒜、車厘茄、蝦米、花生等材料放入大碗中,用木棍慢慢的搗碎,再加入鮮魚露,入口酸酸哋,好開胃,而呢種以大碗搗碎材料的製作手法,正正是泰國地道。


泰式青木瓜沙律$35
青木瓜絲入口爽脆,兼帶蝦米鹹香及魚露酸咪咪,女士們最愛!


泰式香腸$65
有別一般香腸帶鹹香,泰式香腸入口帶酸,內有切粒豬皮及糯米,非常地道。

趨勢 3 街頭化


食客 Bell Icy秘書
我哋之前已經嚟過,因為去泰國嗰陣食過青木瓜沙律,發現呢度好地道,所以心思思又嚟。

青木瓜沙律未必係新鮮,但勝在製造過程都跟到足,難怪口味咁地道。 

The Spice House
Restaurant




地址:灣仔廈門街 35號地下
電話: 2804 2522
營業時間: 11:30am-10pm 

泰國街頭粉仔登陸


香港人去泰國,必去翟道翟,最近在天后,亦開了一間翟道翟,專賣泰國街頭粉仔,店內貼滿當地流行的牙買加歌手 Bob Marley的海報及貼紙,加上木製桌椅,勁夏日風情。老闆娘 Purple本身是泰國迷,去旅行,只去兩度:泰國及日本,所以店內粉仔,除了仿傚泰國街頭小店,亦結合日本元素,例如湯粉仔除了米粉及金邊粉,還有日本葛根粉,用料除了細細粒的泰國魚蛋及豬肉丸,還有叉燒及海蜇,將個人喜愛變成泰日結合菜式。


泰國街頭湯粉仔(金邊粉)$32
湯底乃燕姐每朝 9點,用上豬骨、甘筍、芹菜、芫茜熬成,每日熬製,不留過夜。粉仔還可加底,價錢$12-18不等,嫌泰國粉仔分量太少的男生都冇有怕!


泰拳芝士條$24
芝士一咬爆出,外脆內軟,好味!


涼伴撈葛根粉$35
材料包括海蜇、青瓜絲、叉燒絲及車厘茄,勁有食日本冷麵 feel,葛根粉滑不溜口,想到要當心。


糖,辣椒粉
食時仿傚泰國人,加入辣椒粉及糖,就更加地道。



趨勢 4  Fushion日本菜


食客 Wendy Ajax學生
我哋第一次嚟,覺得呢度裝修幾特別,鍾意佢嘅葛根粉仔,好好咬口,口感好特別,其他地方好少食到。

泰國粉仔本身不提供葛根粉,材料亦不加叉燒及海蜇,翟道翟就運用創意帶出特色。 

燕姐




燕姐成日着住泰國民族服,擁有泰法血統,居港 40年,在老闆娘 Purple開日式蛋包飯專門店時認識,因為喜歡做嘢多過大食懶,提議為飯店免費洗碗,到開翟道翟時,更帶 Purple到泰國學師,並以本身人脈,為店鋪訂購泰國食材,人情味之高香港少見。 




燕姐碗仔翅$20
胡椒味特濃,冬天熱食至適合!


泰式香辣無骨鳳爪$25
酸酸辣辣,鳳爪又好肉地,話咁快食晒!


泰國椰子汁$12
由泰國空運而來,在當地,就等同香港可樂、檸檬茶咁 common。

泰國翟道翟街頭粉仔




地址:天后電氣道 83號利景閣地下 7號鋪
電話: 2806 1010
營業時間: 12nm-3pm, 5pm-11pm 

撰文:梁智欣
攝影:葉曉明、吳偉業

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()