6呎 2吋高的瑟雍,唔只高大靚仔,身形仲 fit到漏,剝衫擺 S形甫士,露埋 Chanel標誌真紋身,勁有睇頭。而瑟雍除樣靚唱歌好,現正於韓國慶熙大學修讀文化藝術經營科,好有上進心。

韓面

升呢拍電影  2AM瑟雍紮職

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

韓國 2PM兄弟組合 2AM、 4位 1體時個個唱得跳得,其實分體發展一樣咁掂,最年輕的珍雲年頭參與偶像劇《星夢高飛 2》演出;隊長趙權年中單飛推出大碟《 I'm Da One》,到年尾終於輪到隊中最高大靚仔的瑟雍發威。
現年 25歲的瑟雍,擁有 6呎 2吋超模身高,至吸引係操得一副鋼條身形,尤其 8腹肌勁過 A&F男模,最近終於單飛的瑟雍,孭飛演出韓片《 26年》,唔使黐住 2AM,一樣星夢高飛。

瑟雍參演的新戲《 26年》,將於 11月 29日在韓國上畫。戲中,瑟雍為幫在一次恐怖擊襲中喪生的親人報仇,於是聯同一班同一遭遇的人組織暗殺隊,剷除恐怖分子主腦,瑟雍做警察主要目的係為咗可以收集情報。






2AM成員中,雖然隊長趙權最早 solo出碟;而最後生的珍雲又最早擔正拍電視劇,但講到隊中第一個拍戲成員,一定係 25歲的瑟雍。


2AM當中,以最唱得的隊長趙權最受歡迎,不過講外形,趙權一定唔夠瑟雍高大靚仔,今年 9月尾 2AM來港開騷期間,每逢瑟雍出場即引到班港女嗌到癲。


上月尾,瑟雍因做 gym時,唔小心扭傷左腳,雖然傷到行唔到路,但亦照開工,最近就算左腳紥住紗布,一樣為男性雜誌《 GEEK》影靚仔相,睇見都戥佢辛苦。

最叻萬歲


跛腳照做
早前,瑟雍主演的《 26年》搞宣傳活動,腳傷未癒的他,坐住輪椅亦要上台亮相造勢,雖然有心,但就被主持人寸:「瑟雍係戲中年紀最細但係唯一一個坐喺度講話嘅人。」搞到瑟雍勁尷尬。

最近瑟雍更孖住韓國影后韓惠珍等實力派演員,合演將於 11月尾在韓國上畫的新戲《 26年》。戲中瑟雍飾演的一名警察,聯同一班國家射擊運動員及企業總裁等,計劃暗殺曾發動大屠殺的主腦,為死去的家人報仇。
身為電影界新丁的瑟雍,據知拍《 26年》時好識擦鞋,對住導演同班前輩演員如韓惠珍等,說話例必恭恭敬敬,閒時亦會買點心到影廠侍候,唔怪得導演趙根賢都大讚瑟雍話頭醒尾,好有潛質做演員。 

玩健身斷腳


6呎 2吋高的瑟雍,除高大有型外,體形更 keep到鬼咁 fit,尤其 8嚿腹肌最吸引。擁有一副靚身材,瑟雍每星期起碼去做 3次 gym,每次 3粒鐘先可以操到線條咁靚,但上月尾瑟雍卻在玩健身時,於舉起健身器材期間,不慎扭傷左腳,令左腳掌及腳趾骨折,嚴重到要以輪椅代步。變跛腳型男雖然好慘,不過好彩冇傷及塊面,如果唔係以後點靠樣搵食。

有真有假


身形高大又靚仔的瑟雍,肯定大把女冧。入行 4年,同瑟雍扯上關係的女星不少。前年先有玉女 IU,但之後冇下文。真真正正斷正就有 Wonder Girls成員昭熙, 2人曾於去年聖誕節遊車河 shopping,仲試過被人影到一齊撐枱腳食烏冬,雖然有相為證,但 2人照例否認戀情。之後又出口術公開話想同少時嘅 Sunny傳緋聞。唔知邊個先係真。


氹死玉女
前年,有傳瑟雍去美國工作時,狂買禮物送畀新晉玉女 IU,繼而傳出瑟雍對 IU特別照顧,不過傳傳吓就冇下文。


速食昭熙
瑟雍同 WG成員昭熙撐枱腳食烏冬斷正,雖然有圖為證,但兩人的公司話雙方只係同公司嘅好朋友,並非戀人關係。


抽 Sunny水
把口 𠺘過油嘅瑟雍,亦曾出口術公開話自己同少時嘅 Sunny關係密切,仲好希望可以同佢傳緋聞咁話,擺明抽水啦!

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()