U花 U草

港大索飛魚 恨變商界女神

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

靚女又有實力一向屈機。現讀港大的張嘉晴( Rachel),曾被指貌似鍾嘉欣、梁洛施,亦有點像氣質女生桂綸鎂,加上她是 50及 100米蛙泳港大代表,難怪連出名專收精英的港大聖約翰學院( St.John’ s College)都邀請女神入住,為宿舍出賽爭光,認真巴閉!

張嘉晴( Rachel)


港大會計及財務學系 Yr.1
家住跑馬地過千呎豪宅、爸爸是電子工程師、就讀港大會計及財務學系 Yr.1的 Rachel,年紀輕輕就已經決意將來靠自己努力,誓要成為商界女強人,闖出一番事業。「好多朋友一開電腦都係睇 facebook或者淘寶,但我就一定係先睇財經網,睇吓投資分析,跟進大市走勢我覺得仲有趣!但我就冇買股票。」


活潑好動的張嘉晴一向男仔頭性格,她穿上斯文的連身裙拍照時叫苦連天,渾身不自然,但一穿上背心短褲立刻大叫舒服!

早前大專水運會, 18歲的 Rachel出戰 50及 100米蛙泳,當日連方力申都現身,為同是 St. John’ s宿生的小師妹打氣,身高 5呎 7吋的 Rachel除了游水勁,原來更是港大田徑代表。 

想入商界


不過超有運動細胞的 Rachel,卻一心在商界打滾,希望成為投資女強人,「由小到大,我以開餐廳的公公為偶像,佢好後生就賺咗人生嘅第一桶金,即使近 80歲仍堅持親手打理生意,我很佩服佢嘅毅力同熱誠,所以我對做生意充滿興趣。」
自小六開始學習游泳,每天放學都花兩、三小時練水,也是名校聖保祿學校游泳隊隊長,但她卻說:「我讀書唔叻,以運動員計劃入港大會計及財務學系,真係覺得自己好符碌!難得考入心儀學系,當然要畀萬二分努力讀書,所以以學習為重,拍拖都唔諗住喇!」
目標明確做商界女強人的 Rachel,當問到戀愛,卻不禁面頰泛紅,仍單身的她在訪問期間,電話響不停, Rachel說:「多數都係男仔,有時 WhatsApp都覆唔到咁多!不過我男仔頭性格,大家係兄弟冇計嘅!」

運動世家




飛魚 Rachel母親原來大有來頭,是 78年曼谷亞運香港游泳代表廖靜嬅,「我小六才開始學習游泳,同啲四、五歲小朋友喺淺水區度學吹波波!不過學咗三個月就識!」相信 Rachel的運動細胞都是繼承媽媽。 

田徑主力




繼承了媽媽的運動細胞, Rachel不單只是游泳健將,跑步、跳高都是她的強項,也是 2010年港九校際 D1田徑賽跳高銅牌得主,又有份出戰競爭激烈的 4× 400接力賽事,幾乎 10項全能。 

棄舞游水




Rachel自 5歲起開始接觸芭蕾舞,她直言:「學咗 8年芭蕾舞,最後因游水嘅表現較突出而放棄跳舞,不過我冇後悔,我都好鍾意游水!」 

小方撐場




港大校友方力申在早前大專水運會現身撐師妹場, Rachel笑言:「佢叫我加油,畀心機!開心死我!」 

U花 U草:


只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。 

撰文:校園組
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Forever21
化裝: Wing@Wing L image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()