今日好玩嘢

柔體風箏 冇骨氣飛得起

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

天氣轉涼、清風送爽,偶爾碰上北風都會諗起佢嘅好友「風箏」,然後哼番句「當風箏遇上風」,但唱就唱得多,諗起嚟其實都好幾年冇放過風箏。細個學校旅行放細風箏就心滿意足,人大咗貪心咗想要新意,可以試吓有兩、三米大嘅巨型無骨風箏,摸落軟腍腍,起飛後脹卜卜,唔只搶眼,二人合放更講默契夠浪漫。唔使怕風箏沒有風。今次搵嚟網上開店嘅風箏兄弟 Haiven同 Jimmy教大家如何乘風放箏。

互動片段

試飛無骨風箏


無骨軟體風箏


無骨架支撐,方便收納亦更巨型,展開後可長達兩三米。內藏氣袋,令氣袋入風後一樣可以起飛,放飛方法同有骨無大分別,但起飛途中如果吹至變形,風袋不能順利打開的話就會下墜。

有骨無骨風箏點樣分


Haiven話 𠵱家風箏主要分為三類:有骨、無骨同特技風箏,傳統風箏由骨架支撐成板狀食風飛行,而佢自己就最愛無骨風箏(又稱軟體風箏),貪佢夠大隻,又內藏氣袋,唔只靠佢入風起飛,飛上天後氣袋谷到脹卜卜,造型得意又有立體感。


軟體章魚
最受歡迎嘅章魚款,算易飛嘅一款,伸展後連埋章魚腳足有 6米長。售價:$168


章魚仔風袋喺頭頂,所以入氣後章魚頭會撐起唔會揦埋一嚿,風袋設計同風箏外形相關,變化比傳統有骨風箏大。


心更軟
心心形狀風箏,整個都係風袋,一升起就脹卜卜,但要較大風先吹得起。售價:$298

有骨風箏


呢隻七彩風箏叫做加州,有 3× 1.5m大,唔玩時要拆骨收藏,幾複雜。
售價:$298

傳統風箏有金屬或者竹製支架撐起,主要成板狀。大型有骨風箏唔係冇,但冇咁方便之餘,風箏食唔到風的話下降速度會較大型軟體風箏為快,放飛難度略高。 

雙線特技風箏


雙線特技風箏玩法同普通風箏唔同,手持兩個線圈控制(右圖紅圈),風吹起之後就靠郁動雙手玩花式動作,似玩遙控飛機。美國嗰邊有比賽,但香港只有少量愛好者,不算普及。
特技風箏外形同傳統風箏相似,主要係操作方法不同,操作時好似兩隻手拎住魚竿咁 fing嚟 fing去。
售價:$380





風箏兄弟 Never Fly Alone




Haiven同 Jimmy兩兄弟其實都係大個先迷上風箏,愈玩愈迷,大概兩年前開始留意到,內地有好多香港少見嘅大型風箏及設備,所以決定引入嚟,業餘性質網上開 shop賣風箏。佢哋都話香港賣風箏全職冇得諗,賺到嘅錢都係用嚟入新貨再玩,學佢哋口號「 You will never fly alone.」話齋,都係想多啲人玩啫。 

飛凡創藝 Falcon Art


查詢: 6113 2567/ 6113 2679
網址: http://www.kitehk.com/

無骨升空 Step by Step




Jimmy話風箏有骨、無骨放法雷同,拋鳶、收線扯起、遇風再慢慢放線,但係無骨風箏多數較巨型,兩個人放比較容易,另外亦要用上大型轉輪上線,普通線轆唔夠快扯起大風箏。攝影當日,適逢有學校到大坳門旅行,班學生見佢兩兄弟夾手夾腳將巨型火龍同章魚放天上,都一齊指手劃腳議論紛紛,真係好有滿足感,霸氣十足。 




1.第一步先上線,呢件嘢叫風箏放發器,其實原理同線轆一樣,但有手柄握住,攪輪速度快好多。(圖為 25cm大型版,連 700m線/$138) 




2.有骨風箏係將線綁於骨架上嘅金屬圈,軟體風箏就用線綁線,風箏面有一大堆線,末端成結,風箏線就套在結嘅上方。 




3.Haiven好熟練咁將風箏線綑成繩索結,佢話咁樣套得緊亦方便除下,但唔熟繩結者亦可打死結,總之綁得實就 ok。 




4.上好線後,兩個玩家一個拎風箏放發器、一個就拎風箏,開始時要企遠啲,距離愈遠,條線放得愈長,收起線嚟愈易扯得起隻鳶。 




5.等待有陣風吹過,就可打手勢畀拍檔將風箏鬆開,另一邊見風箏就可以將手把向前攪收線,稍稍向後退亦可幫助風箏起飛,但無需奔跑,危險又幫助不大。
6.風箏食到風就自然會扯線出嚟,永遠唔好叻唔切自己主動放線,反而要因應風力,控制住佢慢慢放,覺得風箏去勢太猛,不太穩定時要 hold一 hold先繼續放,感覺到風箏有下降之勢就要收線。 

放風心得:


Haiven話風箏線粗幼其實係用來配合風箏面積同風勢,不代表愈粗愈好。對新手而言,用起來分別更是不大,唔需要太講究。

Haiven話放風箏冇乜技術,主要都係睇風放箏,佢話高空幾時都有風,至於幾高先有風,可以靠睇樹判斷,見到樹頂啲葉搖晃緊就表示嗰度係有風區( flying zone),將風箏放到呢個高度就會穩定受風,去郊遊見到風吹葉動正表示適合放風箏喇!以下仲有幾點心得:
1.放風箏正確位置應該係背風,感覺到風由背部吹過來先放得起。
2.放飛時兩人距離有咁遠得咁遠,快速攪動線輪時讓風箏有較長時間爬升。
3.不要快速放線,刻意將線釋出的話線會打結。
4.帶備萬用刀或剪刀,打結、勾住其他風箏線或降落樹上都可割斷風箏線,但記得清理。 

放風箏好去處


放風箏要揀空曠同地勢較高嘅地方,風箏兄弟話香港其實都唔太多好去處,以大美督、大坳門、塔門、大埔公園為主,假日例必人多,早去有着數。

大坳門




亦即清水灣郊野公園,有政府認可的風箏場,風箏場處於高地上,風勢強勁,是一個非常好的放風箏熱點。

前往方法:
可由鑽石山港鐵站乘搭 91號巴士至清水灣大坳門道迴旋處下車,步行 20分鐘前往、亦可由坑口港鐵站乘的士直接前往。 

塔門




塔門亦算是一個放飛熱點,雖然是離島,路途較遠,但風景美麗,不失為一個郊遊放飛的好去處,山頂上就是放飛及露營熱點,露營放風箏兩料郊遊都幾寫意。

前往方法:
於西貢市中心乘 94號巴士到黃石碼頭,然後乘渡輪往塔門。 

撰文:司徒港燊
攝影:葉偉豪
模特兒: Cherry@Unique Model

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()