William生日要開工,阿 Sa惟有搵形象指導馬天佑食飯。不過睇嚟笑騎騎心情唔錯嘅阿 Sa似乎心掛掛,梗係掛住男友啦!

FBI

William生日開工 阿 Sa悶食夜宵磨

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

阿 Sa(蔡卓妍)同 William(陳偉霆)拍拖 2年都仲係咁 sweet, William仲趁住今年生日,帶女友返屋企見家長。 William事後 喺活動自爆,話餐飯食得幾開心添!


餐飯馬天佑埋單,當係幫阿 Sa慶祝 30歲生日囉。

上星期三( 21日),威廉王子 27歲正日生日都要開工拍戲,阿 Sa咁啱唔使開工,就約埋形象指導馬天佑到中環食飯。夜晚 8點,一行三人 喺餐廳密密斟,未夠 10點,阿 Sa已緊張地示意要埋單,仲搵助手出門外視察有冇記者,之後助手截 咗架的士泊正門口,阿 Sa同馬天佑先上車,唔通趕住返歸陪 William? 

狂 㩒電話




中途阿 Sa見到 FBI,仲好大方咁打招呼,不過就不時低頭 send短訊。 

Shooters蛋糕




到 22號阿 Sa正日生日,馬天佑都有去生日 P,仲用 shooters砌 咗個生日蛋糕畀阿 Sa。嘩!好易醉㗎喎! 

急急腳




未夠 10點,阿 Sa已經急急腳走人,坐的士返屋企。 

阿 Sa生日 William俾女圍


22號阿 Sa正日生日, William一樣要開工,出席活動時,自爆帶女友見家長兼食海鮮餐,官恩娜同 Super Girls仲黐實 William,幾咁受女性動物歡迎喎!





撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()