《寒戰》結尾,梁家輝親手拉 咗親生仔彭于晏,好似大義滅親好正直,不過就有好多人估佢係終極大 boss,第時有機會拍續集時實會現形。

FBI

《寒戰》城城本來係奸

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

上畫十日, 喺中港台等地票房收過 2.5億, FBI都覺得老懷安慰,講緊套港產片《寒戰》喎!係唔係威先?

話時話,《寒戰》好睇,咪就係導演將個個角色拍到好似鄭子誠咁陰陰濕濕,似忠還奸有陰謀咁款囉,搞到個個睇完戲都有一套睇法,都要估吓到底邊個至係幕後大 boss。成套戲咁多男角,唯一冇爭議係天王城,由頭忠到落尾,絕無蠱惑位。不過 FBI收到風,套戲多可疑位,係導演特登拍 嚟為續集留嘅伏線,劇本本來就一視同仁,郭天王結局時都有一個陰濕奸笑樣,不過有人覺得做衰人影響形象,係都要叫導演取消呢一幕。總之郭天王就一滴都唔可以奸啦。




林家棟(左二)雖然被黑警安志杰殺人滅口,不過一樣好多人話佢係兩頭蛇,又係奸。


城城頭馬錢嘉樂貌似忠心,死後俾人發現有錢填巨債,一樣有二五嫌疑。

笑陰陰




至於城城,由頭正直到落尾,冇人懷疑過佢有陰謀。上星期佢出席《寒戰》祝捷會,就唔覺意陰陰濕濕笑咗,呢張相唔使 FBI刪除喇啩? 

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()