Beauty Hunt

韓戰 蔡恩真

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

韓風吹得勁,各男女團迷死唔少人,連肥佬 PSY都話 hit爆全球,韓國妹值租,但 3字出頭嘅韓國歌手蔡恩真( EJ)反而唔想留喺出生地。
內地流行北漂,蔡恩真則 4年前放棄韓國歌手事業,隻身南下來港亂闖,原因係拒絕韓國倒模式的造星制度,只是在港從頭開始,冇錢冇物,更加激發她的求生意志,入娛樂圈只係踏腳石,做生意先係佢終極目標。

蔡恩真喺韓國當歌手,為女子團體 CLEO團員之一,但蔡恩真原來唔鍾意被人叫做乜就做乜:「我係一個好獨立嘅女仔,唔鍾意俾人控制,我要做自己想做嘅嘢!啱啱嚟香港我冇錢、冇計劃、冇諗法,只喺想求生,所以盡量叫公司幫我接多啲 job,增加見報機會,起碼要有人認識先可以講計劃。但 𠵱家唔同,我有朋友、有事業又有固定嘅家,而且有計劃。我要做一個生意人。」





Plan結婚但冇男友


王友良旗下的女子跳唱組合 Girls Kingdom,由五位日韓女子組成,蔡恩真是其中一員。做番老本行,當然冇問題。

陳美詩明明變臉都可以撐係化妝技巧,但典型韓妹 look的蔡恩真整過容係人都知,更有個整容醫生老豆,她更曾直認胸、眼、鼻都整過。「整過咪認,怕咩呢?我唔鍾意講大話,好過有啲藝人做咗唔敢認。我一早 plan咗今年要結婚,但 𠵱家連男朋友都冇。其實無論邊個國家嘅男仔都好,我無所謂,但一定要溝通到,不過對香港男仔印象唔太好,佢哋只係想識女仔 for fun。」一個人喺香港,都係小心啲好! 

Profile


年齡: 31歲
身高: 170cm
三圍: 34C-25-35
嗜好:游水、滑水
喜愛韓星: 2PM、 Rain
最愛韓戲: The Thieves(《盜賊門》)





採訪、撰文:張佩姍
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Miss Sixty, Killah
髮型: ii salon

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()